Føler du deg gravid?

Fenomen

Forumet er livet
Desemberlykke2017
Februarbarna 2020
Føler du deg gravid?

Jeg gjør ikke det, jeg føler meg helt vanlig.

Jeg er kvalm på morgenen, blir bedre utover dagen:) og er usigelig trøtt,lite energi, så er på den måten jeg kjenner at jeg er gravid :p

Merker ingenting,bortsett fra ingen mens :wtf:

Kan ikke føle at jeg er gravid nei, så eneste jeg går etter er positive tester og overstimuleringa som gir litt symptomer.
Hadde jeg blitt naturlig gravid hadde jeg nok følt meg ganske bra [emoji5]

Har hatt masse menssmerter til beg av uke 6. No har eg ingen tegn utenom att brystene er litt ømme av og til, så har avtatt veldig.

Ja. Her er det både ømme bryst, ekstrem luktesans, avsmak på enkelte ting og sååå mye trøttere enn vanlig[emoji87][emoji30] men det er jo veldig forskjellig fra person til person da[emoji169]

Jeg er så syyykt trøtt og sliter med hodepine.. men det er liksom det eneste.. er 7+3 i dag og har ikke kjent på kvalme eller noe.. litt strekksmerter i livmor på ettermiddagen er par dager nå har jeg også hatt.. men føler meg absolutt ikke gravid [emoji85]

Bortsett fra menssmerter som kommer og går, så føler jeg ikke at det er noe forskjell. Jeg tror enda ikke at jeg er gravid heller. Kanskje litt mer sulten tidvis da, men det er man jo i perioder uansett.

Da er de første tegnene begynt å komme. Små kvalm. Og skikkelig med stikkninger. Håper ikke kvalmen blir sterkere enn dette. Men merker det er helst når jeg er sulten.

Back
Topp