Føler du deg gravid?

Morsomt (eller hvilket ord jeg skal bruke) å lese hvor forskjellig vi har det. Husker godt det med øme bryster fra tidligere svangerskap. Med lillebror var det forferdelig å ta av bh og ikke minst å dusje. Er jo blandt di siste som skal ha i denne gruppa, så henger nok litt bak mange av dere. Spennende hva de neste ukene vil bringe. :)

Føler meg veldig gravid ja...! Spy daglig, konstant kvalm, null energi, trøtt som aldri før, stikking i brystene, kløe på brystene, tidvis mensmurringer og såå mye luft i magen

Null energi, og kvalm fra lunsj og utover. Vet jo at det er på grunn av graviditeten, ment tror fortsatt ikke helt på det:wacky:

Ja!
Kvalm, trøtt, oppblåst mage, følsom for lukter... Noen dager mer enn andre. Håper kvalmen gir seg etter hvert.

Føler meg ganske gravid til tider, særlig når det bare skal svake lukter til for å fremkalle kvalmen. Og når jeg blir så kveldstrøtt at jeg helst vil gå å sove klokka sju. Og når jeg springer på do i ett sett. Og når jeg våkner om natten for å tisse. :p

Veldig tidlig hær men har alt bynt å merke det.
4+3 å har ømme bryst, småkvalm (spesielt av sjokolade), svimmler mye, metalsmak i munnen innimellom, tisser en del oftere enn før.
Gubben sa at æ trengt jo ikke å få ALLE ting da hihihi

Absolutt gravid ja.. Kvalme hentet fra en annen verden! Null energi og sååååre nipler

Null energi og kvalm som fy, men har øyeblikk i løpet av dagen der jeg ikke føler meg gravid.

Her er jeg så kvalm at det halve kunne vært nok :p har ikke tid til det med 2 barn, hund og høyskole :-D og puppene mine er så øm at ingen får komme i nærheten, sist de var sånn ammet jeg :p og trøtt då, hva skjedde med energien?

Symptomene kom plutselig å har slått meg helt ut. Frem til denne uken bare hatt litt ømme bryster, nå har jeg ligamentsmerter hele dagen og allerede fått bekkenløsning som gjør at jeg fungerer dårlig :-/

Føler meg mer mer sjuk enn gravid. Jeg er så sliten og kvalm, og vil bare hjem og sove. I dag sovna jeg på kontoret! Sittende rett opp og ned. Jeg gleder meg til å komme noen uker lenger, og håper at jeg kanskje er i bedre form i 2.trimester. 6+4 i dag. Lenge igjen å sitte sånn og gjespe.

Føler meg også mer som syk. Kaster opp og bare vil sove. Pr dags er jeg ikke glad i å være gravid. :p

• Liker
Reactions: TKW
Føler meg gravid selv om jeg ikke har så mange symptomer, men magen har begynt å komme allerede.

Back
Topp