Føler du deg gravid?

Tjaaa, hva skal man si? Har veldig ømme pupper, men finnes ikke kvalm og har ikke særlig med humørsvingninger.. Hadde en BO tidlig i sommer, så er vel naturlig engstelig for at noe skal være galt igjen.. Er 5+6 idag.

Håper håper håper!

Nå føler jeg meg virkelig gravid! Oppblåst og gravid m nr to, så ser virkelig gravid ut og :)

Noen som vet hvorfor man må tisse i ett sett så tidlig i graviditet????
Hormoner som påvirker den glatte muskulaturen i kroppen mener jeg å ha lest.

Har veldig murringer i livmora så kjenner det veldig godt, men det er er eneste tegnet jeg har enda. 4+1 i dag :) og nr 2 :)

Merker ikke noe enda, og nyter det :)/

Ingen symptomer her heller, men det er egentlig greit det altså.

:)

Føler meg veldig gravid ja. Kvalm, uvel, sliten, skjelver og er generelt i elendig form... Men det er verdt det :D Godt å kjenne at man er gravid.

Fikk en kjempe flott bursdagsgave på torsdag, kvalme og super ømme pupper! Håper kvalmen og uggenheten forsvinner fort, det passer ikke sammen med jobben som kokk

Det begynner å bli veldig liten plass i BHene nå og ikke behagelig å ha på da det sprenger. Murringer i underlivet, kvalm og ekstremt trøtt. Luktesansen begynner å melde seg og tendens til halsbrann etter solbærsaft i dag. Trangen til å irritere seg over ting og folk sniker seg innpå også MÅ jeg bare kommentere og irritere meg. Pleier absolutt ikke å la meg affektere til vanlig. Jeg er 5+2 og kan vel si at jeg føler meg veldig gravid nå.

Back
Topp