føler du deg gravid?

Kjedelig å ha termin så sent i en mnd, dere er jo så godt igang med graviditeten i forhold til meg som bare er 3+5 :p haha

Du er ikke alene, 3+5 her også:shy: Noen må være baktroppen også. :bored:

jeg tisser veldig ofte, er trøtt til tider, litt småkvalm og veldig følsom. griner av mye jeg aldri har grått av før ;-)

4+6 i dag. Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Er veldig trøtt, men d er jeg hele tiden til vanlig også. Håper jeg får noen symptomer snart. Kommer nok til å bestille tidlig ul etter hvert. Kjente ingenting med eldste heller og da klarte jeg ikke å tro på det før jeg hørte hjertet i uke 12

Trøtt....Føler med absolutt gravid.trøtt,trøtt og trøtt.kvalm store deler av dagen og ømme pupper.glemte jeg å nevne trøtt?
Check! Kvalm hele døgnet inkl når jeg våkner av det om natten. Kvalm når jeg spiser og kvalm når jeg ikke spiser. Trøtt som natta her og! :-O

Ja vil egentlig si det. Mye trøtt, kvalm, større og ømme bryster:P

Følte meg ikke gravid sist og føler meg ikke gravid nå, bortsett fra at denne gangen er jeg kvalm.. Jeg kjente spark veldig sent sist, da jeg kunne kjenne det utenpå.. Først da følte jeg meg litt gravid husker jeg ;)

Nei egentlig ikke. Er jo kvalm og uggen, øm i puppene og litt trøttere enn normalt men føler meg vel helst småsjuk heller enn gravid. Tenker lite på det om dagen også

Ja, føler meg absolutt gravid. Er så mye som skjer i kroppen for tiden, så det er imgen tvil om at noe er på gang. 6+0 i dag :D

Kjedelig å ha termin så sent i en mnd, dere er jo så godt igang med graviditeten i forhold til meg som bare er 3+5 :p haha
Skjønner hva du mener, har termin 31.mai :D Men vi kommer oss vi også!!

Nei, føler meg ikke gravid, er 6+2 i dag. Er veldig trøtt, men har ikke noen andre symptomer...så jeg føler vel heller at jeg bare ikke er helt i form om dagem :rolleyes: gleder meg til magen kommer :Heartred

Back
Topp