føler du deg gravid?

Lille92

Forelsket i forumet
Jeg er 7+4 idag og kan ikke akkurat si at jeg føler meg så gravid. Har selvfølgelig noen få symptomer slik som hard mage (kan gå dager mellom hver wcbesøk), svimmel og småkvalme, ofte sulten. Masse mensenmurringer og jeg kjenner i eggstokkene at det er noe der når jeg røyser meg. MEN jeg føler meg ikke gravid... Er d flere som har d sånn?

Kom til uke 7+1 og følte ingenting.

Hadde aldri gjettet at denne kroppen var nygravid (ser jo ut som jeg er 7-8 mnd på vei til vanlig :P ). Vi ble rimelig overrasket begge to her i dag, for jeg pleier å være ganske sikker før testen viser at jeg er gravid, men hadde ingen anelse denne gangen gitt.
Jeg har vært dårlig 1 mnd tid, så vanskelig å skille hva som er graviditet og hva som er sykdom...

Er 7+0 idag og føler meg VELDIG gravid :P
Er veldig kvalm og kaster opp fra morgen til kveld. Hodepine, svimmel +++ men den der skikkelige gravid følelsen kommer sikkert når magen og sparkene kommer ;)

Jeg har spydd en gang, også har jeg blitt bilsyk av å sove i bilen.. Er veldig trøtt men d er jeg til vanlig og.. Men jeg føler at energien er ganske så høy.. Bare håper jeg får høre hjertelyd hos jm om ei uka, trur d blir å hjelpe mye ❤

Føler meg ikke gravid egentlig:( hekt uvirkelig. Har veldig ømme bryst. Men det er det eneste. Venter på innkalling til tidlig UL:)

Nei, ikke i det hele tatt...

Nops. (7 uker i morgen). Ekstrem treg mage om dagen, litt smerter rundt livmoren når jeg reiser meg raskt/nyser, og litt murringer. Og trøttere enn vanlig.

Men har tatt meg selv i å si at jeg skulle ønske jeg i det minste var litt kvalm om morgenen eller no. Har jo ingen gravidfølelse :-/

Blir godt å se på UL om 2 uker. Kanskje det blir litt mer virkelig da.
Bestevenninnen min har termin akkurat samtidig som meg og har alle de klassiske symptomene. :happy118

Nope, 5 uker imorgen! ømme pupper har jeg da, og kvalmen pleier som regelt å komma rundt uke 6 :/

Nops. (7 uker i morgen). Ekstrem treg mage om dagen, litt smerter rundt livmoren når jeg reiser meg raskt/nyser, og litt murringer. Og trøttere enn vanlig.

Men har tatt meg selv i å si at jeg skulle ønske jeg i det minste var litt kvalm om morgenen eller no. Har jo ingen gravidfølelse :-/

Blir godt å se på UL om 2 uker. Kanskje det blir litt mer virkelig da.
Bestevenninnen min har termin akkurat samtidig som meg og har alle de klassiske symptomene. :happy118
Bra jeg ikke er aleina. Sitter bare å krysse fingrene for at spiren ennå lever ❤

Kjenner lite her og (mer før og i helga), men prøver å minne meg selv på at det er like vanlig å kjenne lite som mye, og at jeg har lysende positiv graviditetstest :) 5+1 i dag, venter svært utålmodig på flere fullgåtte uker :p

Er 6+6 idag. Har kun vært trøtt og gått ofte på toalettet.
De siste fem dagene har jeg hatt små blødninger og i dag har jeg hatt noe som minnes menssmerter. Redd for at dette ikke går veien Blir tidlig UL neste uke så da får jeg vite mer.

Jepp. Veldig. :D

Mja, ikkje så veldig. Stikker ned i der når eg røyse meg fort. Må passe på matinntak. Må ikkje ete forlite men heller ikkje formykje!

Ellers alt bra :-)

For meg er de symptomene å føle seg gravid :p Har mye ubehagelige murringer, føler jeg har hatt mensen I en mnd liksom, og blir uvel av å spise, men like uvel av å være sulten, sover dårlig både om natt og om dagen, og er trøtt hele tiden. Så ja, føler kroppen min er inntatt av en ny sjef :p

Kjenner mensmurringer og at det stikker i når jeg reiser meg jeg og. Ellers får jeg elveblestliknende utslett der klærne strammer (mage, lår og ved bh'en) som forsvinner noen timer etter at jeg har tatt på løsere klær.

Lurer også fælt på hvor lenge jeg kan bruke arbeidsklærne, der buksene var trange før jeg ble gravid...

Er akkurat 5 uker på veg idag:happy:

Jeg er så kvalm og trøtt at hele dagen går med på å føle seg gravid. Ømme pupper og sentimental er jeg også. 100% sykemeldt så dagene går sååå sakte. 6+6 i dag.

Heia :) er 5 uker i dag og føler meg egentlig ikke noe spesielt gravid, er litt kvalm til tider men det hjelper hvis jeg drikker vann. Så går nå å små drikker vann på jobb. Men bortsett fra det er det ingenting. Men på fredagen har jeg legetime så det gleder jeg meg til. Bare for å få snakka med noen om dette her , for jeg har jo aldri vært gravid før så vet liksom ikke noen ting. Så føler egentlig som om jeg går inne i min egen boble om dagen , går å funderer og tenker på alt og ingenting om graviditet, innkjøp osv :) flere som føler det sånn ?

Trøtt....Føler med absolutt gravid.trøtt,trøtt og trøtt.kvalm store deler av dagen og ømme pupper.glemte jeg å nevne trøtt?

Back
Topp