Føler du deg gravid?

JuniMamma2014

Andre møte med forumet
Jeg er 16+1 uker og føler meg plutselig ikke gravid lenger.. Begynner faktisk å tvile på om jeg er gravid i det hele tatt!! Blir seriøst bekymret.. Enda et par uker til uktralyden også, magen har vokst men sen siste uken synes jeg den har blitt mindre igjen.

Er dette vanlig da?

Sent from my iPhone using BV Forum

Føler meg engentlig ikke gravid heller... Er 15+3. Har mye vondt i hodet..men sånn ellers.. Synes dagene kan gå litt fortere fram til oul;)

Sniker litt her. Jeg har det også sånn. Men er ikke så langt på vei som du da. Jeg regner med at det er vanlig i dette trisemesteret. Jeg tror ungen flytter litt på seg jeg. Jeg har ingen kunnskap om dette, men grunnen til at jeg tror det er at jeg har hatt det som om jeg har en tampong inni meg når jeg tisser. Det har vart en ukes tid for så å ikke merke noe. Kanskje ungen er nærmere ryggen når magen demper seg ? Bare tanker jeg har..

Føler mye det samme.. :/ Hvertfall denne uken.. Tror jeg må bruke angelsounden i kveld, er nesten bekymret jeg også.. Ingen god følelse å kjenne på, håper (og trooor) at alt er bra med våre søte små :)
Er førstegangs gravid, så vet ikke om det er vanlig nei..

Det er helt vanlig å miste alle symptomer 2.trimester. Noen har heller ingen i 1.trimester. Nyt det! De kommer tidsnok tilbake når magen blir stor :-)

Da kvalmen gikk over i uke 14 så ble det meste av følelse borte for meg også. Eneste jeg kunne føle det på var dårlig kondis. Tror det er vanlig og man burde nyte det tror jeg, for snart merker man det mer og mer vil jeg tro ;)
Jeg er 19 uker i dag, og magen har poppa, kjente liv (vag kiling) i uke 17 og så en frisk liten gutt på UL i går. Ta det med ro, alt er nok bra :)

Har det sånn jeg og. nå har jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt da så håper det kommer etterhvert. jeg er 15+4.

Jeg føler meg heller ikke gravid på mangen måter, selv om jeg kjenner liv og er dårlig enda. Alt dette med oppkast osv har liksom blitt en vane nå. Og magen vokser, men alt virker så langt frem i tid. Tror det er vanlig å føle det slik spesielt i 2 trimester

Back
Topp