Føler du deg gravid?

Lilje_prøver

Betatt av forumet
Føler du deg gravid :P ?

Hadde det ikke vært for begynnende bekkeløsning og vondt i ryggen hadde jeg aldri trodd jeg var det :P

Så heldig du er! Jeg føler meg veldig gravid. Er så kvalm hver eneste morgen/formiddag. Må legge meg nedpå etter hvert måltid. Kveldene er heldigvis bedre da...

Føler meg ikke gravid i det hele tatt. Syns bare det virker så uvirkelig at det er noe inni der :) Eneste jeg kjenner er litt ømme pupper nå og da, men ikke av det vonde slaget og varer heller ikke så lenge av gangen :)

Føler meg veldig gravid! plaget av kvelødskvalme og ekstremt ømme pupper. det som er mest tydelig på meg er nok likevel at jeg er utrolig oppblåst, så føler at magen har poppet ut selv om jeg bare såvidt er over 7 uker.

jeg føler meg veldig gravid, ikke at jeg har vært det før men magen min er konstant oppblåst og det presser noe veldig nederst i magen. pluss mye kvalme hele dagen gjennom...

Kvalmen kom allerede 4+2 her og er der hele dagen i økende og synkende grad. Verst morgen og kveld og etter måltider... haha er jo nesten hele døgnet! Første ukene var det ekstrem trøtthet, men den forsvant heldigvis! Ellers hadde jeg endel blodtrykksfall rundt uke 6, og hodepine kommer og går. I går kjente jeg antydning til bekkenløsningsmerte i ene benet:( Treg og luftig mage. Så jeg har egentlig alt unntatt ømme pupper... De har jeg sluppet unna til nå;) Selv om det hadde gjort seg med større;) 

Misunner dere som slipper lettere unna! Jeg har virkelig ikke tid til å være SÅ gravid nå!

Bebi86 skrev:
jeg føler meg veldig gravid, ikke at jeg har vært det før men magen min er konstant oppblåst og det presser noe veldig nederst i magen. pluss mye kvalme hele dagen gjennom...

Samme her! pluss at jeg er veldig trøtt:-\ men herlig lell:-)

Jeg er veldig oppblåst, så føler meg jo mange mange uker på vei. Også er jeg blitt veldig veldig kvalm gjennom hele dagen, og det sliter på. Og ømme og svære bryst, men det gjør ikke så mye da.... ;) Også føler jeg meg veldig utmatta, så får jo ikke gjort noen ting for tida...... Men men, det går seg vel til etterhvert.... ;)

Jeg er plaget av kvalme store deler av dagen, eksrem trøtthet, svimmelhet, og ømme bryst. Det er såppas at jeg håper det går over før ferien er over..orker ikke tanken på å ha det sånn på skolen..

Likevel er det bare en sjelden dag innimellom at jeg virkelig føler meg gravid. Bare av og til tenker jeg "Jeg er faktisk gravid.", mens ellers tenker jeg ikke sånne tanker. Vet ikke om det er fordi jeg ikke tør å tenke for mye på det eller om det er for vanskelig å innse..hehe :)
Føler liksom ikke jeg har bevis nok enda :P

Hadde det ikke vært for konstant kvalme og ekstrem trøtthet hadde jeg ikke merket noe :P magen ser ut som den har gjort etter forrige fødsel, slapp og hengete med mindre jeg ligger på ryggen og puppene har aldri vært ømme :P

Foruten at eg e konstant dautrøytt og svimmel merka eg ikkje nåke... ;) Men, da kan jo komma meir......

Jeg trodde jeg slapp unna kvalme, og har ikke følt meg så gravid enda, til tross for at jeg har helt sykt ømme pupper! Men nå i helga har kvalmen kommet. Det er ikke så veldig ille, men det er nok til at jeg kjenner at jeg er kvalm, liksom. Så reagerer jeg voldsomt på ulike lukter. Stekt ørret, f.eks. PUKE. Mens ånden til typen etter et par øl er helt himmelsk.....

Jeg har følt meg gravid en god stund nå. Sliter veldig med bekken/rygg/hofter, og vært sykmeldt noen mnd pga det. I tillegg til det har jeg vært småkvalm, sliten, mye på do, osv. Så NEI, føler meg ikke noe mer gravid nå enn hva jeg har gjort de siste mnd - da jeg mest sannsynlig ikke har vært gravid. 

Skal på tidlig UL i august for å se hvor langt jeg er på vei, men tipper jeg ikke er mer enn 5-6 uker på vei :)

Back
Topp