Føler du deg gravid?

Live2Learn

Elsker forumet
Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt..

Sett vekk i fra den hersens kvalmen da.. Men sånn ellers.. Med de to andre så har jeg på en måte kjent på kroppen at noe var i gang.. Men overhode ikke denne gang! 

Nr 3 er en luring? Absolutt! ;) 

Ja jeg gjør egentlig det. I natt kjente jeg til og med liv! Akkurat som om den lille turnet rundt inni der, fantastisk følelse altså!  Ellers er jeg kvalm, hovne bryster osv!

Ja, jo, tror jeg gjør det :)

Haha, godt å lese at dere gjerne ikke er helt sikker! :P haha =)

Må si jeg gleder meg til å kjenne liv inni magen hele tiden! :D 

eg heller føler meg ikke gravid, nesten redd for at d ikke e någe der lengre :( får nå ikke håpa d då!
He ikke lengre ømme bryst, d va mitt sikreste tegn. å herlig å ikke ha mensen på någen måna =D
Ska på førstegangs kontroll neste tirsdag!! glede meg t å få d bekrefta, at d faktisk e någe der :P

Føler meg gravid.
Eller rettere sagt anderledes.
Har fått fin liten kul, og kjenner meg tung.
Brystene er ikke lenger så ømme, og jeg er sjelden kvalm.
Men kjenner der er noe inni magen og kjenner at jeg er mer trett enn vanlig.
Tar det som et godt tegn =)

jeg gjør vel egentlig det, men engster meg alltid veldig mye om alt jeg :P
Puppene mine er helt perfekte ville jeg kalt det. store ømme og faste  
men er det flere av dere som har større mage om morgen når dere ligger i sengen? 
jeg trur blæra fyller seg opp og dytter babis opp :)

Martine Elida skrev:
men er det flere av dere som har større mage om morgen når dere ligger i sengen? 

Ja, gjett om, det er skikkelig stas, det ser ut som jeg er gravid!!! En stilig liten kul. 10 min. og et dobesøk seinere... vips borte :-(

Martine Elida skrev:

Her har det vært helt motsatt! På morgenen er magen helt flat, kan ikke se antydning til at jeg er gravid en gang, står opp og etter noen timer så er gravid magen på plass! :) Kanskje det har noe med at jeg sover mye på ryggen nå, føler den synker litt inn da?

Føler meg heller ikke gravid, føler liksom at jeg har for lite plager. Men jeg er jo trøtt, har ømme pupper og kan plutselig ta meg nær av spøker jeg normalt bare hadde ledd av. Og får luftsmerter hver dag etter middag. Så jeg burde vel føle meg veldig gravid ser jeg nå... Var også på ul i dag, og der var det ingen tvil :) Har ingen mage om morgenen, men på kvelden ser jeg til tider høygravid ut!!

Jeg føler meg ikke gravid i det hele tatt! Skal vel være heldig som ikke har hatt noe særlig symptomer, kun trøtt!
Men en gang i blant hadde det vært deilig med en bekreftelse på at det er liv der inne!
Men men som sagt skal IKKE klage og alt er sikkert helt i orden :)

Føler meg heller ikke gravid!! Kjenner ingen klump i magen og tenker og innimellom tanken på at det ikke er noe der inne..men tror vi skal slappe av og nyte tiden uten noe særlig plager..de kommer sterkt tilbake!! :-) 3 mann her og forresten ;-) sku trudd eg følte meg erfaren etterhvert, men mer usikker og bekymret denne gang, enn jeg noen gang har vært!!

Nå som en liten babykul er å se så føler jeg meg mer gravid. Tror den følelsen sitter mer i hodet enn fysisk i kroppen så tidlig som vi er nå. I går kjente jeg liv for første gang, en utrolig herlig følelse. Det blir mer og mer virkelig for hver dag som går at det kommer en liten baby i november. Nå gleder jeg meg bare til ordinær UL for å se om alt er bra med den lille og om det er en jente/gutt som spirer og gror inni magen.

Ikke så veldig.
Bortsett fra att jeg føler meg mye tyngre og att magen kommer mer og mer frem.I løpet av de to neste ukene tror jeg følelsen av å være gravid kommer :)

Føler meg kvalm og dårlig men ikke gravid..men det kommer vel etter hvert:-)

Jeg har blitt litt bekymretnfoe mange av symptomene mine har enten forsvunnet eller blitt mye mildere( bortsett fra brystene som er tung å fryktelig ømme til tider). Er litt små kvalm avog til, men absolutt ikke som det var:p men ser en liten kul på magen helt fra morgenen av da:-) å på kvelden ser jeg virkelig veldig gravid ut:-) Men jeg har verken vært på tidlig UL eller hørt hjerteslag så blir litt bekymret noen ganger på om det egentlig er noe liv der:p men er vell bare å prøve å unngå slike tanker. Alt var jo som det skal være da jeg var på 1. Kontroll:-)

Det går litt opp og ned egentlig. Magen har jo blitt større og jeg orker ikke så mye søtt lengre, men i går og i dag så har puppene mine vært mindre ømme enn vanlig så da vet jeg ikke. Men det strekker mye i magen da. Håper bare alt er bra!

ja føler meg gravid :) mest fordi magen blir større for hver dag og jeg er konstant trøtt! trøttheten blir bare værre.. ellers har jeg ømme bryster, spes på kvelden.. ikke kvalm lengre :D litt smerter i magen.. den blir helt hard lissom..

nå har jo jeg vært på UL kontroll i uke 12 og da var alt bra, så jeg vet jo at alt er fint.. er kanskje derfor jeg føler meg det også :) men gleder meg til mer fysiske tegn som spark da :)

Back
Topp