Føler du deg ferdig med barn?

Orly

Forumet er livet
Tilgangsansvarlig
VIP
Februarlykke 2016
Og hvor mange har du?

Her har vi to barn (eldste er min fra tidligere forhold). Mannen føler seg ferdig, og hodet mitt er enig, men ikke hjertet. Men redd jeg aldri hadde følt meg ferdig uansett. :p

Så, vet du at du er ferdig? Har du fått de du vil ha? :)

Jeg hr to fra før, jeg og mannen fikk barn i Januar, syns absolutt at alle gode ting er tre :)

Har 2 barn og er veldig ferdig. Helt ekstremt ferdig gitt. Babytiden var null problem, men å gå gravid var helvete på jord. :p

Jeg har 3 stk og vi er så ferdig med barn at gubben har time til sterilisering i august :D

Når jeg får ut hun i magen så har vi 2 og ja, jeg er definitivt ferdig!
Har jo 16 åringen som er "vår" også ♡

Og hvor mange har du?

Her har vi to barn (eldste er min fra tidligere forhold). Mannen føler seg ferdig, og hodet mitt er enig, men ikke hjertet. Men redd jeg aldri hadde følt meg ferdig uansett. :p

Så, vet du at du er ferdig? Har du fått de du vil ha? :)
Egentlig ikke.. Har alltid ønsket med 3-4..
Men har to, og det var en lang vei for å få dem, så er egentlig veldig fornøyd med det :)

Vi har fått nr tre nå, så jeg tror vi er ferdige.

Ja, har 2 veldig tette. De krever utrolig mye :) Men om det skjer at jeg skulle blitt gravid, hadde vi beholdt :)

Me har 3 tetta barn. Eg føler meg
Færdig men de gjør
Ikkje mannen

Har ei og termin i oktober.
Er nok ikke ferdig da og etter ul idag snakket mannen om tvillinger neste gang :p så han er nok ikke ferdig ihvertfall helt enda ;)

Ja, nå gjør jeg det, men det tok litt tid etter siste fødsel før jeg var helt der :P Mannen var egentlig ferdig etter nr 2, men jeg fikk han med på en 3. til slutt ;) Nå har han sterilisert seg, så det blir definitivt ikke flere her.

Nei overhode ikke. Har et barn, og vil ha flere :)

Er ferdig ja. Har to stk og merker at jeg gleder meg til den minste blir litt større. Akkurat måtte vugge han i søvn med barnevogna i stua. Føler absolutt ikke for å gå gjennom graviditet, fødsel eller baby tid igjen.

Føler jeg er ferdig. Har to,1 fra tidliger forhold som er 1år og en som blir 1 i år :) mannen føler det samme,men har pratet om evt å bli fosterhjem om nånn år..alt for mange barn der ute som trenger et varig hjem...

Vi var ferdige etter to. Nå melder lillesøster sin ankomst i juli etter litt uforsiktighet fra vår side, så da er vi fornøyde etter tre :D

Har 1. Føler meg ikke ferdig

Back
Topp