Føler du deg ensom nå som du er i permisjon?

M

Moderator Tone

Guest
Hvordan går det nå som du er i permisjon?
Føler du deg ensom?
 
Nei, har Barsellgruppe, og treffer folk som har født både i desember og januar ofte, og har noen venninner med barn på omtrent samme alder, så travle dager her [emoji28]
 
Nei, har Barsellgruppe, og treffer folk som har født både i desember og januar ofte, og har noen venninner med barn på omtrent samme alder, så travle dager her [emoji28]

Så heldig! Jeg bor langt unna venner og familie, og har ikke noe nettverk her annet enn kolleger (som jeg ser sjeldent nå i permisjon). Ingen i barselgruppa jeg ble satt i har vært flinke på å arrangere treff, så jeg skal ærlig innrømme at jeg ofte føler meg ensom..

Gleder meg til å komme tilbake i jobb og vurderer å starte å jobbe litt fra høsten av, så jeg ikke blir gal. [emoji14]
 
Litt både og. I starten kjedet jeg meg veldig fordi minien sov lengre økter på dagtid, og følte litt på ensomheten og ikke minst urettferdigheten for at mannen min fortsatt hadde et sosialt liv, mens jeg var stuck som melkeku.
Nå går det litt bedre fordi jeg har mye selskap i knotten (som nå nesten ikke sover på dagtid, hehe), men kjenner på at jeg gjerne skulle hatt flere "voksne samtaler". Ingen på barselgruppa har tatt noe initiativ til noe (ikke jeg heller forøvrig..), og jeg har ikke mange nære venner her - er mest kollegaer som er min sosiale omgangskrets, og de jobber jo.. [emoji28] Samtidig er jeg en person som trives i eget selskap, så jeg lider ikke sååå veldig.
 
Har vært travelt til nå :) litt ensomt innimellom men sjeldent.
 
Aldri ensom. Har vært mer sosial nå enn før fødsel. Har barselgruppe jeg treffer innimellom, verdens beste forumjenter å henge med, og ikke minst ei fantastisk søt lita jente. Savner faktisk litt alenetid :p
 
Så heldig! Jeg bor langt unna venner og familie, og har ikke noe nettverk her annet enn kolleger (som jeg ser sjeldent nå i permisjon). Ingen i barselgruppa jeg ble satt i har vært flinke på å arrangere treff, så jeg skal ærlig innrømme at jeg ofte føler meg ensom..

Gleder meg til å komme tilbake i jobb og vurderer å starte å jobbe litt fra høsten av, så jeg ikke blir gal. [emoji14]
Du kan jo prøve å arrangere treff du :)
 
Både og. Har null familie i nærheten og venner som ofte er opptatt. Men så er jeg introvert også og kan leve lenge på bare litt sosial kontakt:) litt mindre ensom nå som mannen har ferie:p
 
Er kanskje ensom, er jo alene. Men prøver å holde meg ute blandt folk på dagtid og litt besøk de kveldene jeg orker :) regner med ting blir lettere etterhvert ;)
 
Back
Topp