Føler du at du kjenner

Vand

Forumet er livet
folkene her inne?

Jeg føler at noen kjenner jeg godt, andre passe godt, og noen nesten ikke[8D]

Men det forundrer meg at man kan bli så godt kjent bare ved å sitte å skrive! [:D]

Kanskje forum og internett har erstattet de gamle "brevvennene"? [:D]

ORIGINAL: Vand

Det tror jeg faktisk[:D][:D]. Syns det er veldig gdeilig å kunne skrive ned tankene mine og ikke minst få tilbakemelding på det jeg tenker[:)][:)]. Jeg kjenner noen av dere ja - føler at jeg kjenner en del av dere ihvertfall litt, men så er det noen få som man ikke kanskje "kjenner" helt enda[:)]

ORIGINAL: Tjukkaaa

ORIGINAL: Vand

Det tror jeg faktisk[:D][:D]. Syns det er veldig gdeilig å kunne skrive ned tankene mine og ikke minst få tilbakemelding på det jeg tenker[:)][:)]. Jeg kjenner noen av dere ja - føler at jeg kjenner en del av dere ihvertfall litt, men så er det noen få som man ikke kanskje "kjenner" helt enda[:)]

For meg er det mest utløp for munndiarèen jeg sliter med[8D][8D][8D][8D]

Som nevnt så føler jeg at jeg kjenner mange av dere, andre ikke fult så godt. Noen skriver mer "lukket" og andre skriver veldig åpent. Men nå har vi jo hengt her inne i 3 år mange (!!!!!!!!) så da skulle det vel bare mangle eller [8D] KOSELIG altså [:D]

Fader - er noe dritt av det trolig ikke blir noe landstreff - det hadde vært koselig det!!!!![:D]

Back
Topp