Føler du at du gløder?

M

Moderator Kristin

Guest
Føler du at du har fått den berømte gløden?
Har noen sagt noe?
 
Føler alt motsatt av glød. Magen ser skvalpete ut og føler jeg går rundt og roper: IKKE SNAKK TIL MEG JEG HATER ALLE! Selv om jeg ikke gjør da, bare misliker folk :p
 
Nei ikke mye glød her i gården
Kaster enda opp daglig og puster og peser når noe skal gjøres, halsbrann utav en annen verden og veldig veldig sliten bestandig
Håret er pistrete og rart, kviser som jeg aldri har hatt er jeg full av.
Og har lagt på meg en del kilo for mye, magen er også veldig stor til og være 19+1
 
Null glød, enda kvalm - og masse (!!!) kviser :(
 
Føler glød som bare det jeg :) . Tror den forsvinner litt når ungen er ute og hormonene forsvinner som gjør håret livløst og fælt . Haha

Prøver og ikke forfalle selv om jeg er hjemme også. Det skal ikke bli en ond sirkel og stygg vane og bo i joggebukse , ugredd hår og usminka haha...
 
Sniker fra februarforumet her ‍:greet025
Men nei, denne omtalte gløden har jeg virkelig ikke sett noe til :laughing002 tviler på at den kommer, den har iallefall vært totalt fraværende de 23 ukene som er gått!
 
Får høre det når jeg er på jobb, men det kan jeg love er noe som heter rouge. Hjemme uten sminke er det askegrått. [emoji28]
 
Lite med glød her gitt. Er bare trøtt og sliten og tungpustet, og føler at jeg ser sånn ut og.
2. svangerskap nå, og jeg koser meg ikke spesielt med å gå gravid nå heller :banghead: Går bare og venter, og klarer ikke å konsentrere meg om jobben.
 
Back
Topp