PrøverPåNr3...
Glad i forumet
Etter et høyrisikosvangerskap med minstemann har jeg hatt 2 sa og 1 ma. Dette er nå 2,5 år siden. Er usikker på hvor lagt jeg er på vei pga ustabile sykluser. Trodde jeg var 6-7 uker i forrige uke. Men på ul for 1 uke siden så vi et svangerskap på rett plass og noe som kunne se ut som forsteranlegg. De trodde jeg bar 4-5 uker altså 5-6 uker denne uken da. De fant også en stor cyste på 6 cm i venstre eggstokk og mye veske i buken etter tidligere cyster. Har blitt fort stor med mye luft på gutta mine nå er jeg ekstra stor pga cyste og veske i buken.
Men føler at det er tomt i magen. At noe må ha gått galt igjen
Skal på ul igjen den 19. Var hos legen på tirsdag pga smerter,ekstra nedpress. Tok urinprøve som nå er sendt til sykehuset for dyrkning. Blod,protein og eggehvite,pluss 1 ting til jeg ikke husker hva var.
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men føler egentlig at det har gått galt igjen. Om jeg får komme inn til ul så kan man vel ev se om det har utviklet seg på 1 uke. Er det på stedet hvil så har det vel gått galt.
Er litt rådvill her kjenner jeg.
Skal på sykehuset og hente mannen i morgen som har vært innlagt hele uken.
Har mistet litt symptomene i forhold til ubehag i magen den siste uke. Kjenner det kun på morgene og ikke konstant. Brystene er så tunge og vondt så jeg våkner av de når jeg skal snu meg på natta. Trøtt som en dupp og blir fortere anpustne enn normalt.
Men føler at det er tomt i magen. At noe må ha gått galt igjen
Vet ikke helt hva jeg vil med dette innlegget. Men føler egentlig at det har gått galt igjen. Om jeg får komme inn til ul så kan man vel ev se om det har utviklet seg på 1 uke. Er det på stedet hvil så har det vel gått galt.
Er litt rådvill her kjenner jeg.
Skal på sykehuset og hente mannen i morgen som har vært innlagt hele uken.
Har mistet litt symptomene i forhold til ubehag i magen den siste uke. Kjenner det kun på morgene og ikke konstant. Brystene er så tunge og vondt så jeg våkner av de når jeg skal snu meg på natta. Trøtt som en dupp og blir fortere anpustne enn normalt.