Føler det er fullt!

Triiny

Elsker forumet
Jeg føler at det er helt fullt inni magen min. At noe krasjer i ribbeina mine allerede... Er helt merkelig for jeg er jo bare 12 uker gammel. Og sambo påpekte i dag at navlen er poppet litt mer ut enn vanlig.
Er dette normal da i uke 12?
Var hvertfall ikke slik med 1 mann.

Føler meg som en 1. gangs igjen til tider

Det er forskjellig fra person til person. Noen får mage tidlig og andre merker det ikke på mange uker enda. Selv merker jeg det på buksene, men det synes ikke. Sist så fikk jeg aldri den typiske gravid magen.

Er det samme med meg... Vet ikke om det har noe om at jeg har vært gravid før og navelen allerede har vært ute en gang?:p men magen har jo vokst en del og..

er enig med dere, men det er mest på kvelden at magen er stramt som et trommeskinn... :P er nok masse luft og litt mage vi har. I uke tolv leste jeg at selve livmoren er omtrent like stor som hodet på en nyfødt baby (om det ikke er to eller flere da :P) 

for min del var det veldig stor forskjell på nr 1 og nr 2 .. det er nok det at livmoren vokser fortere når du ha vært gravid før

Som en kollega så fint sa det; du vet, en ballong som har vært blåst opp før er lettere å blåse opp andre gangen.
Tror nok vi flergangs merker det litt raskere :-)
Selv merker jeg at buksene er trange i livet, og på kvelden ser jeg skikkelig gravid ut. Men det er jo mye luft samlet gjennom dagen.

Hehe, det hørtes litt tidlig ut, men er det ikke koselig?
Jeg er enig med Imogene om ballong :) Det hørtes logisk ut :)
Er 14 uker, og har fått litt mage og bruker mammabukse allerede.
Når jeg sitter og krysser beina får det ene beina kontakt med magen ;) Uvant :P

Hehe, det hørtes litt tidlig ut, men er det ikke koselig?
Jeg er enig med Imogene om ballong :) Det hørtes logisk ut :)
Er 14 uker, og har fått litt mage og bruker mammabukse allerede.
Når jeg sitter og krysser beina får det ene beina kontakt med magen ;) Uvant :P

Jeg er førstegangs og har fått en tydelig mage i løpet av uke 12-13. Kan ikke bruke noen av buksene mine lenger! Det har jeg egentlig ikke kunnet på flere uker pga luft.. Så tror det er ganske individuelt og ikke alltid har noe å si om det er første eller andre gang :) 

Jeg har lurt litt på hvordan dette skal ende... Er jo enda et halvt år igjenemoticon

Back
Topp