Føler det er alfor tidlig for meg å flytte inn hit..

- Amy -

Gift med forumet
Men foreløpig kan jeg stikke innom i ny og ne ;) Lurer på om noen her inne har erfaring med ul i uke 6? Jeg har alltid fått ul i uke 7 og da har gynekolog sett hjerteaktivitet. 
Nå er jeg 6+1 eller 2 ca. og var på ul på mandag. Da så jeg ikke noe frekvens, men så noe som flimret. Han kunne ikke garantere at det var et hjerte der som slo, men at det var veldig tidlig i sv.skapet. Han mente jeg var rundt 5+5 eller 6 uker utfra målingene. Men så ser jeg jo på oversikten i terminberegningen her inne på babyverden. Og da skulle visst hjerte begynne å slå sist lørdag.. Burde ikke vi fått det inn på ul sist mandag da?  

Jeg slapper jo ikke av mtp at jeg har mistet fire ganger før.. Men greit å høre om andre har erfaringer. 

Uansett ny ul på mandag så kanskje jeg våger å flytte inn hit etter det :)
 
Jeg har ikke vært på så tidlig ultralyd selv. Skal når jeg er 7+1..Håper virkelig d er et lite hjerte som banker mot deg på mandag:)
 
Jeg har ikke vært på så tidlig ultralyd selv. Skal når jeg er 7+1..Håper virkelig d er et lite hjerte som banker mot deg på mandag:)
 
Takk for svar :) Det er absolutt best å vente til uke 7 med tidlig ul. Jeg forsøkte å forklare sekretæren at jeg kun var 6 uker på vei selv om jeg iflg mensterminen skulle vært 7 uker. Dette visste jeg pga diverse hcg-målinger og slike ting. Men men da får jeg bare ny på mandag og krysser det jeg har for at alt ser bra ut da :)

Lykke til på ul du også når den tid kommer. 
 
Takk for svar :) Det er absolutt best å vente til uke 7 med tidlig ul. Jeg forsøkte å forklare sekretæren at jeg kun var 6 uker på vei selv om jeg iflg mensterminen skulle vært 7 uker. Dette visste jeg pga diverse hcg-målinger og slike ting. Men men da får jeg bare ny på mandag og krysser det jeg har for at alt ser bra ut da :)

Lykke til på ul du også når den tid kommer. 
 
Jeg har ingen erfaringer med det.
Men ville bare ønske deg masse lykke til :)
Det var nok bare for tidlig å se et hjerte som slo sist du var der.
Du skal nok se at det slår neste gang :)
 
Jeg har ingen erfaringer med det.
Men ville bare ønske deg masse lykke til :)
Det var nok bare for tidlig å se et hjerte som slo sist du var der.
Du skal nok se at det slår neste gang :)
 
Back
Topp