Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Nei bare murringene som skremmer meg litt
Jeg har allerede sovet i 2 timer Vet hvordan du har det!Ja det har jeg og. Var det jeg trudde TS skrev om så mitt svar ble litt merkelig. Er trøtt, skikkelig trøtt og alt går i ball
♡ Termin 10 desember 2014 ♡
Taster på appen
Jeg vil jo ikke gå på do, men jeg tisser jo hele tiden så har ikke noe valg Like lykkelig hver gang for at det ikke er noeJa gjett. Og kombinert med ekstra mye utflod blir det mange nervepirrende turer på toalettet kun for å tørke meg.
Taster på appen
Ja det har jeg og. Var det jeg trudde TS skrev om så mitt svar ble litt merkelig. Er trøtt, skikkelig trøtt og alt går i ball
Taster på appen
Men det er veldig viktig at vi tar det i ro disse helt første ukene og da Spira skal feste seg skikkeligHehehe. Jeg har bare vært lat hele dagen. Eneste fornuftige jeg har gjort er å koke havregrøt og sette på en maskin med klær. Resten av dagen har vært egotid.
Hehe, ja, den er nok godt polstra inni der altsåMin sitter enn så lenge godt fast til tross for røff behandling. Var et 6 års gammelt barn som braste i meg rett i magen helt ute av det blå i går. Så i tllegg til at det gjorde skikkelig vondt så skvatt jeg så sinnsykt.
Og jeg er skikkelig skvetten om dagen så at ingen har skremt vannet av meg er nesten et under.
Jeg tror at spirene tåler en god støyt.
Men joda hvile må en ha. hehe.
Hehe, ja, den er nok godt polstra inni der altså
Desember 2014
Taster på appen
Såpass ja! Det er mye ..Mener å huske at de skal tåle trykk tilsvarende 50km/t