Føler dere ...

Twinkle

♥Februar 2015♥
Februarlykke 2015
Aprillykke 2016
.. At TR er på vei? Føler en sånn renne følelse ofte! Så ubehagelig..


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja gjett. Og kombinert med ekstra mye utflod blir det mange nervepirrende turer på toalettet kun for å tørke meg.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Nei bare murringene som skremmer meg litt :p
 
Nei bare murringene som skremmer meg litt :p

Ja det har jeg og. Var det jeg trudde TS skrev om så mitt svar ble litt merkelig. Er trøtt, skikkelig trøtt og alt går i ball :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Ja det har jeg og. Var det jeg trudde TS skrev om så mitt svar ble litt merkelig. Er trøtt, skikkelig trøtt og alt går i ball :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg har allerede sovet i 2 timer :p Vet hvordan du har det!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja gjett. Og kombinert med ekstra mye utflod blir det mange nervepirrende turer på toalettet kun for å tørke meg.



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
Jeg vil jo ikke gå på do, men jeg tisser jo hele tiden så har ikke noe valg :p Like lykkelig hver gang for at det ikke er noe :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja det har jeg og. Var det jeg trudde TS skrev om så mitt svar ble litt merkelig. Er trøtt, skikkelig trøtt og alt går i ball :p



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)

Hehehe. Jeg har bare vært lat hele dagen. Eneste fornuftige jeg har gjort er å koke havregrøt og sette på en maskin med klær. Resten av dagen har vært egotid.
 
Hehehe. Jeg har bare vært lat hele dagen. Eneste fornuftige jeg har gjort er å koke havregrøt og sette på en maskin med klær. Resten av dagen har vært egotid.
Men det er veldig viktig at vi tar det i ro disse helt første ukene og da :) Spira skal feste seg skikkelig :)


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Min sitter enn så lenge godt fast til tross for røff behandling. Var et 6 års gammelt barn som braste i meg rett i magen helt ute av det blå i går. Så i tllegg til at det gjorde skikkelig vondt så skvatt jeg så sinnsykt.
Og jeg er skikkelig skvetten om dagen så at ingen har skremt vannet av meg er nesten et under.

Jeg tror at spirene tåler en god støyt. :)

Men joda hvile må en ha. hehe.
 
Min sitter enn så lenge godt fast til tross for røff behandling. Var et 6 års gammelt barn som braste i meg rett i magen helt ute av det blå i går. Så i tllegg til at det gjorde skikkelig vondt så skvatt jeg så sinnsykt.
Og jeg er skikkelig skvetten om dagen så at ingen har skremt vannet av meg er nesten et under.

Jeg tror at spirene tåler en god støyt. :)

Men joda hvile må en ha. hehe.
Hehe, ja, den er nok godt polstra inni der altså :D


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja absolutt innimellom føler jeg at mensrn er på vei pga utflod, andre ganger pga mensmurringer, noen ganske sterke..:)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Idag jeg sto opp var jeg helt sikker på at det var blod. Føltes ut som det rant i strie strømmen.
Listet meg inn på toalettet og tørket meg forsiktig og nervøst. Men ingen blod :)



♡ Termin 10 desember 2014 ♡

Taster på appen :)
 
Jeg våknet av at jeg trodde jeg blødde og tenkte bare "nå går det dritt", men var ingenting...

Har også hatt murringer som har gjort meg bekymret, men det er mange dager siden nå og ikke noe blod. :)


Sent from my iPhone using BV Forum
 
Det rareste er at fredag morgen før jeg våknet og tok testen (som var positiv) drømte jeg at jeg hadde fått mensen. Æsj :p
 
Back
Topp