Føler dere hvilket kjønn det er?

En tråd i 'Juni 2020' startet av Mamma_i_2020, 4 Jan 2020.

Endre kallenavn | Kom i gang/Hjelp
  1. Forest Glad i forumet Maiblomstene 2017 Junilykke 2020 ♡

Har guttefølelse, men mannen tror det er jente :) blir spennende å se i slutten av januar

2. Powerpuffy Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Hadde guttefølelse, det var jente.

3. Minime1315 Elsker forumet Junilykke 2020 ♡ Augustlykke 2022 ❤️

Har guttefølelse :) to tidlige ultralyd viste gutt mest sannsynlig. Har et lite ønske om ei jente, så spent på hva oul sier i slutten av mnd.

4. Lane Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Jeg har egentlig tenkt en gutt og en jente helt siden vi fant ut at det er to i uke 8. Har tenkt tanken på to jenter også. Men aner ikke egentlig. Men førstemann følte jeg gutt hele tiden, og det stemte.
    Har hver vår gutt fra før, så hadde vært artig med hvertfall en jente :happy:
    Hååååper de kan se kjønn på oul på tysdag! :rolleyes:

5. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Jentefølelse her!

Ul på fredag, kommer til å be dem skrive kjønnet på en lapp. Og på kvelden skal vi ha en liten sammenkomst/fest M/familie og da skal en av de andre få åpne konvolutten og legge rosa/blå konfetti i en svart ballong som vi popper ❤️:joyful: Bare for gøy!

• Hjertelig Hjertelig x 3
  6. Aria0306 Flørter med forumet Junilykke 2020 ♡

Første gangen var jeg helt sikker på jente og jente ble det:) denne gangen har jeg ingen klar følelse, men tror det blir ei jente til. Samtidig har jeg tenkt gutt fordi symptomene har vært så forskjellig fra forrige gang. Da var jeg så utrolig dårlig fra uke 6 og denne gangen har jeg nesten ikke hatt symptomer. Men på ul nå sist tippa legen jente, så spent på å se på oul om 1 mnd:rolleyes:

7. Montørfrue Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Har ingen spes følelse, håper det er ei jente iom vi har to gutter frå før. Blir spennande å sjå kva som kjem ut.

8. Ørkenrev Forumet er livet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 VIP Junilykke 2020 ♡ August 2018

skal du vente til fødsel? Spennende

9. Milloo Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Har veldig guttefølelse :) men mannen har veldig jente følelse så blir spennende å se på fredag :-D

• Liker Liker x 1
  10. Montørfrue Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Ja, visste ikkje ved dei to første heller. Heilt utrulig følelse å få vite kjønnet ved fødsel, en ekstra bonus! Vi kjøpte verken rosa eller blå klær/utstyr, men ting som kan brukast av begge kjønn. Så kjøpte vi heller litt blå klær etter kvart som vi trengte nytt.

11. Tuttelure Forumet er livet Junilykke 2020 ♡

Jeg har ingen følelse! Så j er spent på hva som gjemmer seg❤️

12. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Forrige gang hadde jeg guttefølelse og det ble jente.

Denne gangen hadde jeg jentefølelse, men det blir gutt...

Så konklusjonen er min magefølelse ang kjønn er ca like mye å stole på som retningsansen min

• Morsom Morsom x 3
    • Liker Liker x 1
  13. Lane Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Hadde forresten rett i at det er en av hver, fikk det bekreftet i går ;)

• Hjertelig Hjertelig x 4
  14. Gardinstanga Gift med forumet Høsthjerter 2017 Junilykke 2020 ♡

Så stas :)

15. Noelialita Elsker forumet Tilgangsansvarlig Maiblomstene 2020 Junilykke 2020 ♡ Desemberskatter 2016

Ifølge OUL var jordmor nokså veldig sikker (men likevel et forbehold) på at vi venter jente, så magefølelsen her stemmer enn så lenge :dummy1::Heartpink

• Hjertelig Hjertelig x 1
  16. Lillemoren* Betatt av forumet Junilykke 2020 ♡

Følte jente, og jente blir det :happy:

• Kreativ Kreativ x 1
  17. HellaBella Glad i forumet Junilykke 2020 ♡

Min magefølelse stemte ikke :hilarious: her er det en gutt i magen :Heartblue

• Hjertelig Hjertelig x 2
  18. Ypsilon Glad i forumet Junilykke 2020 ♡ Assistert-jentene

Åh, flere som har samme retningssans som meg! Jeg prøvde å gå motsatt vei av det magefølelsen sa en gang, men det var selvfølgelig en av de få gangene magefølelsen faktisk hadde rett :p

• Morsom Morsom x 1
  19. Occiput Forumet er livet Junilykke 2020 ♡ Januar 2017

Her stemte magefølelsen :) Kommer en lillebror :Heartblue

20. Emmii Andre møte med forumet

Magefølelsen stemte, så her kommer det en liten gutt :Heartblue

Del denne siden