Føler dere hvilket kjønn det er?

Har guttefølelse, men mannen tror det er jente :) blir spennende å se i slutten av januar
 
Har guttefølelse :) to tidlige ultralyd viste gutt mest sannsynlig. Har et lite ønske om ei jente, så spent på hva oul sier i slutten av mnd.
 
Jeg har egentlig tenkt en gutt og en jente helt siden vi fant ut at det er to i uke 8. Har tenkt tanken på to jenter også. Men aner ikke egentlig. Men førstemann følte jeg gutt hele tiden, og det stemte.
Har hver vår gutt fra før, så hadde vært artig med hvertfall en jente :happy:
Hååååper de kan se kjønn på oul på tysdag! :rolleyes:
 
Jentefølelse her!

Ul på fredag, kommer til å be dem skrive kjønnet på en lapp. Og på kvelden skal vi ha en liten sammenkomst/fest M/familie og da skal en av de andre få åpne konvolutten og legge rosa/blå konfetti i en svart ballong som vi popper ❤️:joyful: Bare for gøy!
 
Første gangen var jeg helt sikker på jente og jente ble det:) denne gangen har jeg ingen klar følelse, men tror det blir ei jente til. Samtidig har jeg tenkt gutt fordi symptomene har vært så forskjellig fra forrige gang. Da var jeg så utrolig dårlig fra uke 6 og denne gangen har jeg nesten ikke hatt symptomer. Men på ul nå sist tippa legen jente, så spent på å se på oul om 1 mnd:rolleyes:
 
Har ingen spes følelse, håper det er ei jente iom vi har to gutter frå før. Blir spennande å sjå kva som kjem ut.
 
Har veldig guttefølelse :) men mannen har veldig jente følelse så blir spennende å se på fredag :-D
 
skal du vente til fødsel? Spennende
Ja, visste ikkje ved dei to første heller. Heilt utrulig følelse å få vite kjønnet ved fødsel, en ekstra bonus! Vi kjøpte verken rosa eller blå klær/utstyr, men ting som kan brukast av begge kjønn. Så kjøpte vi heller litt blå klær etter kvart som vi trengte nytt.
 
Jeg har ingen følelse! Så j er spent på hva som gjemmer seg❤️
 
Forrige gang hadde jeg guttefølelse og det ble jente.

Denne gangen hadde jeg jentefølelse, men det blir gutt...

Så konklusjonen er min magefølelse ang kjønn er ca like mye å stole på som retningsansen min
 
Jeg har egentlig tenkt en gutt og en jente helt siden vi fant ut at det er to i uke 8. Har tenkt tanken på to jenter også. Men aner ikke egentlig. Men førstemann følte jeg gutt hele tiden, og det stemte.
Har hver vår gutt fra før, så hadde vært artig med hvertfall en jente :happy:
Hååååper de kan se kjønn på oul på tysdag! :rolleyes:

Hadde forresten rett i at det er en av hver, fikk det bekreftet i går ;)
 
Føler veldig at jeg venter en jente, men er redd det bare skal være ønsketenkning så prøver å tenke på det som en han. Får håpe de sier noe på OUL på torsdag :)
Ifølge OUL var jordmor nokså veldig sikker (men likevel et forbehold) på at vi venter jente, så magefølelsen her stemmer enn så lenge :dummy1::Heartpink
 
Følte jente, og jente blir det :happy:
 
Forrige gang hadde jeg guttefølelse og det ble jente.

Denne gangen hadde jeg jentefølelse, men det blir gutt...

Så konklusjonen er min magefølelse ang kjønn er ca like mye å stole på som retningsansen min

Åh, flere som har samme retningssans som meg! Jeg prøvde å gå motsatt vei av det magefølelsen sa en gang, men det var selvfølgelig en av de få gangene magefølelsen faktisk hadde rett :p
 
Her stemte magefølelsen :) Kommer en lillebror :Heartblue
 
Back
Topp