Jeg gjør i grunnen ikke det, så kjenner litt på det at jeg ikke er overbevist om at alt er som det skal være, eller at det kommer til å vare. Jeg har jo symptomer, er stuptrøtt på kvelden i 8-9tiden, kvalmen kommer litt i bølger,med en gang jeg våkner eller når jeg blir trøtt, men det går fort over. Puppene merker jeg ikke noe særlig til hvis jeg ikke dunker borti dem eller noe sånt, bare litt stikking i ny og ne. Og mye riving i livmor, spesielt når jeg bærer på minstemann eller andre tunge ting.
Har liksom ligget strekk ut med ekstrem kvalme i 2 uker mellom uke 6-8 i begge de to første sv.skapene, og egentlig følt meg helt utslått. Men ikke denne gang. Føler meg egentlig ikke gravid, men det er jo lenge siden jeg var nygravid og husker gjerne best slutten av sv.skapet når jeg virkelig hadde det vondt og var sliten. Så kan jo være det er det..
Har liksom ligget strekk ut med ekstrem kvalme i 2 uker mellom uke 6-8 i begge de to første sv.skapene, og egentlig følt meg helt utslått. Men ikke denne gang. Føler meg egentlig ikke gravid, men det er jo lenge siden jeg var nygravid og husker gjerne best slutten av sv.skapet når jeg virkelig hadde det vondt og var sliten. Så kan jo være det er det..