Føler dere dere gravide?

*Huldra*

Forumet er livet
Desemberskattene 2014
Jeg gjør i grunnen ikke det, så kjenner litt på det at jeg ikke er overbevist om at alt er som det skal være, eller at det kommer til å vare. Jeg har jo symptomer, er stuptrøtt på kvelden i 8-9tiden, kvalmen kommer litt i bølger,med en gang jeg våkner eller når jeg blir trøtt, men det går fort over. Puppene merker jeg ikke noe særlig til hvis jeg ikke dunker borti dem eller noe sånt, bare litt stikking i ny og ne. Og mye riving i livmor, spesielt når jeg bærer på minstemann eller andre tunge ting.

Har liksom ligget strekk ut med ekstrem kvalme i 2 uker mellom uke 6-8 i begge de to første sv.skapene, og egentlig følt meg helt utslått. Men ikke denne gang. Føler meg egentlig ikke gravid, men det er jo lenge siden jeg var nygravid og husker gjerne best slutten av sv.skapet når jeg virkelig hadde det vondt og var sliten. Så kan jo være det er det.. :p
 
Skjønner hva du mener..Har d sånn som deg..Merker ikke så veldig mye så føler meg ikke gravid..Sikkert pga at da jeg gikk m jentene var jeg konstant svimmel og ubehag..Var sånn fra pos test m dem til jeg var langt ut i svangerskapet..Nå merker jeg ikke så mye så håper nesten at d skal komme mer symptomer snart så man kan tro litt mer på hva som skjer:)
 
Skjønner akkurat hva du mener... Snakket med en venninne i går og hun skal føde om 3 uker og hun fortalte hun egentlig ikke merket noen symptomer før uke 15! Så det er visst normalt.. Mange som ikke merker før uke 8 osv. Tenk på de som går 9 mnd uten å vite de er gravide


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Ja er helt enig. Nå har jeg egentlig mye symptomer synes jeg selvom de ikke er så sterke. Håper virkelig ikke at jeg blir ektremt kvalm i løpet av svangerskapet. Da kan jeg ikke jobbe:/ har aldri vært gravid flr, så vet ikke helt hva jeg venter:p alle svangerskap er jo forskjellig men har jo ingen aning. Håper bare alt er som det skal være med den lille♡

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Så godt å lese det dere har skrevet :) sist ble jeg kvalm i uke 6 og vet ikke om jeg merket stort før det. Nå gjør jeg ikke det. Satt hos naboen i sta som vet at jeg er gravid, og syns det er helt snålt at jeg er det, for jeg merker det jo ikke.. Snakka om tidlig ul som jeg skal på etter påske, helt surrealistisk!
 
Og jeg som var helt sikker på at jeg var den eneste som følte sånn!


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Godt vi er såpass mange som ikke merker noe særlig;)Da følte jeg meg plutselig litt mer normal igjen:D
 
Merker heller ikke noe særlig, så da jeg fikk svake tester igjen ble jeg bekymra for at det var noe jeg hadde innbilt meg :p Er litt svimmel og har jo de puppene som virker som de er mye mer i veien allerede, klarer jo ikke å jogge uten å måtte holde de på plass :p
 
Lite symptomer her også. Bare litt kvalm, og litt stikkinger i puppene. Flott hvis det fortsetter sånn egentlig. :dance011
 
Fjoo! Godt jeg ikke er aleine ;) må vel bare nyte energien mens jeg enda har den, for det kommer vel tidsnok og da kan vi tenke tilbake hvor dumme vi var som klagte på for lite plager ;)


To gutteklumper født 08&13 og lilleklump termin 01.12.14 :) <3
 
Jeg leste nettopp uke for uke på appen og der står det jo, takk og lov:

ImageUploadedByBV Forum1396456831.246489.jpg


❤️ Desember 2014 ❤️

Taster på appen :)
 
Jeg føler meg gravid og er sikker på at alle ser det på meg. Har fått noen blikk allerede.
Jeg blir kvalm om jeg ikke spiser og siste tre dagene (hverfall) har jeg blitt kvalm av mat og.
Men det er ingen ulidelig kvalme, den er bare irriterende.
Så litt halsbrann. Ene kvelden var den skrekkelig.
Men og dette la jeg merke til forrige svangerskap også. Jeg blir kvalm av folaten.
Jeg lurer på om det er fordi jeg har et høyt B-vitamininnhold normalt i kosten (går i mye pasta bla)
Sist ba legen min meg kutte det ut etter å ha gjennomgått dietten min.
Men jeg merker at de dagene jeg er flink å drikker et par glass vann ekstra er det mindre problematisk så jeg skyller det vel ut av systemet det jeg ikke trenger.

Kvalmen min kom altså denne gangen og samtidig med folatinntak. :/ *tenker høyt*

Men denne gangen skal jeg klare 3 mnd med folat.
Men ja jeg føler meg gravid og håper at jeg ikke blir i dårligere form :)
 
Back
Topp