Føler dere dere gravid???

hormondyret

Flørter med forumet
For det gjør ikke jeg
Bortsett fra vont i puppene da..

For det meste ja ;) Men jeg gjorde ikke det sist. Kanskje fordi jeg ikke visste hvordan det var 1. gang. Alt var nytt.. Og nå har jeg vært gjennom det en gang og skjønner hvorfor kroppen oppfører seg som den gjør..

Ja, gjør egentlig det, men det går litt opp og ned også. Det er jo tidlig enda, så vi skal nok tidsnok få kjenne det ordentlig på kroppen ;)

Nei, egentlig ikke. Føler bare at jeg er i ferd med å bli "fet," jeg har til tider ekstremt ømme bryster og er trøtt men det får meg ikke til å føle meg noe mer gravid lissom. ;-)

Ikkje utenom ømme bryster, vondt i strekksmerter i magen og vondt i bekkenet og utrolig trøtt å giddaløs....

Ja, gjør vel det :) Har veldig ømme pupper, trøtt, kvalm når jeg er sliten eller sulten.

Har litt ligamentsmerter + a jeg er oppblåst som en sprekkferdig ballong, så akkuratt nå føler jeg meg nesten høygravid. Har spist masse druer i det siste, og det var ikke så smart. Fårikål har jeg også smakt på, så er jo ikke rart magen min er stein hard

Kan ikke unngå å legge merke til at jeg er kvalm døgnet rundt nei... Men jeg føler ikke at det er noe inni magen min. Må vokse litt mer og begynne å sparke litt først. :) Gleder meg til det :)

Jeg har også smerter i magen som kommer i ny og ne og varer i 1-2 minutt.
Men kvalmen er borte. Tror det er derfor jeg ikke føler meg gravid lenger. Og pga blødninga.
Er seff glad for å slippe kvalme

Nja. Følte meg mer gravid forrige svangerskap. Bare følte det på kroppen. Samt litt trøtt og litt kvalme. Men denne gangen har jeg ikke den følelsen :S Bare superkvalme, ekstremt trøtt og merket litt ømme pupper i dag. ;)  pluss at jeg er ekstemt oppblåst da.. Så det er jo tegnene da, bare følelsen som mangler :(

Ja, gjør det. Er kvalm, kasteropp, svimmel, hodepine, ømme pupper stikking i livmor, begynnelse på bekkenløsning har kommet alt å.

Føler meg litt gravid ja!! :) er trøtt som bare det og kvalm hvis jeg ikke får spist når jeg må!

galas skrev:
Kan ikke unngå å legge merke til at jeg er kvalm døgnet rundt nei... Men jeg føler ikke at det er noe inni magen min. Må vokse litt mer og begynne å sparke litt først. :) Gleder meg til det :)

Signerer den. Føler meg mer "syk" enn gravid. Kvalm og stuptrøtt hele døgnet!

Føler meg ikke spesielt gravid om dagen. Hadde noen dager forrige uke hvor jeg endelig følte meg litt gravid, men så'forsvant' det igjen ;) Men greit å vite hvorfor man føler seg trøttere enn normalt :)
Håper det kanskje går litt mer opp for hos oss etter første time hos jordmor på fredag *telle dager*, og iallefall når man kjenner liv i magen! Gleder meg :-D

Føler meg mer syk enn gravid egentlig, kvalm og uggen mer eller mindre hele dagen, kjenner at det begynner å ta på med full jobb og en liten gutt på halvannet år hjemme! Håper det ikke varer altfor mange flere uker, det skal bli godt å komme til neste periode i svangerskapet! Ikke veldig gøy nå i starten, men prøver å tenke positivt, er jo kjempeglad for å være gravid!

Ikke i forhold til sist da jeg var kvalm døgnet rundt fra uke 5 til 23.. Men forferdelig ømme bryster det er rett og slett ekstremt. Brystene føles som to tunge,harde varme klomper som ikke hører hjemme på kroppen min :P  Ellers ikke noen ting.. Trøtt og energi tom men det hender visst ellers også :P hehe .......  har skjedd 2 kvelder att jeg har følt meg litt kvalm men da er det bare og legge seg og sove, og det var det..

Jeg føler meg veldig gravid, og har gjort det fra dag 1 egentlig! Kjenner det mye mer denne gangen enn forrige med mer kvalme, mer trøtthet, ligamentsmerter, voksesmerter i livmor, rar appetitt ++++. 

Så det var deilig å få bekreftet at jeg kjenner alt dette pga. at jeg har et lite liv i magen <3.

Urk, ja.. For det meste.. Er småkvalm relativt hele tiden. Og lukten av kaffe og herreparfyme får magen til å vrenge seg :P Puppene føles ut som de er i ferd med å sprenge. Men har relativt lite strekkesmerter nå som ved de andre 2.. Selv om livmoren min har blåst seg opp en del..

Back
Topp