Føler dere dere gravid?

angelinn

Flørter med forumet
Føler dere dere gravid? Det gjør ikke jeg. Har nesten ingenb symtomer lenger. Brystene er bare av og til litt øm. Ellers ingenting... Synes det er så rart. Magen har heller ikke begynt å vokse. Jeg er 15 uker på vei. Hvordan er det med resten av dere?

Jeg har egentlig ikke vært spesielt plaget av kvalme osv. Men har kjent og kjenner stadig ganske ofte det mange beskriver som at livmoren strekker seg / vokser (en slags murring/stikking nederst i magen). Ellers er puppene ømme til tider, og hormonene i fullt opprør. Men har magen vokst, eller er det bare jeg som slipper ut den som allerede var der? Vanskelig å si... [:)]

Joda, jeg føler meg stort sett ganske gravid. Men det mest dominerende symptomet: kvalmen, har nesten gitt seg helt de siste par ukene... HELDIGVIS! Så nå kommer de andre tegnene mer fram, sånn som murringer nederst i magen og at livmoren strekker deg. Dessuten kan jeg kjenne at livmoren er stinn og hard ved å trykke på kulen nederst på magen (mellom hoftekammene). Jeg og sambo har begynt å ta "magebilder" de siste par ukene, og vi ser allerede forskjell på uke 10 og 12... Det er morro og veldig spennende å se en slik utvikling. Men til tross for alle disse tegnene kommer likevel usikkerheten over meg noen ganger og jeg spør meg selv om hele graviditeten bare er innbilning - jeg har jo ennå verken hørt hjertelyd eller kjent spark fra de lille spiren. Likevel er vel det aller sikreste symptomet uteblitt menstruasjon - og den har jeg ikke sett snurten til siden beg. av september. Og det har vel ikke du heller... eller hva?

Kvalmen er betraktelig mindre og digg er det! merker bare at jeg er vár for div matvarer... ellers er puppene mindre ømme, jeg er ikke lenger avhengig av 24t søvn, kun 23 [;)], humøret er oxo litt bedre [:D] Jeg kjenner en del til at livmora strekker på seg, særlig hvis jeg reiser meg fort etter å ha sittet/ligget.. oxo ganske tissetrengt da... vet ikke helt om jeg har fått mage ennå, men tror den har vokst litt.. gidder i hvert fall ikke holde inn magen, bortsett fra litt når jeg er på jobb [:D]

Jeg føler meg veldig gravid.. nesten så jeg begynner å lure på om jeg har kommet lengre. Men det vil jo ultralyden i januar avsløre. Noe jeg gleder meg enormt til! [:)]
Dongeribuksa ble lagt til side i helga, da jeg synes det ble for ubehagelig trangt. Nå er det stoffbuksene jeg sverger til. [;)]
Er det flere som føler det samme som meg?

Hei. Føler at magen er større på ettermiddag / kveld. Får fremdeles på meg dongeribukser, men føler at de ikke er noe behagelige. Hjemme går det i joggebukser o.l. Er fremdeles veldig kvalm jeg. Har bedret seg, men kjenner den godt hver dag. Gleder meg til å komme litt lengre ut i svangerskapet og gå med behagelige bukser, og vise magen. Har ikke sagt det på jobb enda, og føler jeg da må holde magen inne.

Lite med symptomer her også.. Mage og bryster er det samme som før.. Ikke ømme lenger heller. Bare bittelitt stikking i magen en sjelden gang...
Litt sånn små kjedelig da det ikke skjer noe i grunn...
Greit at magen ikke er så stor da, siden vi ikke har sagt noe[;)]

Jeg følte meg mer gravid tidligere. Kvalmen er ikke så sterk lenger som den var, mest bare om morgenen. Puppene er nesten ikke ømme lenger, og magen er ikke oppblåst. Så magen min er faktisk mindre nå enn den var i begynnelsen. Bekymrer meg litt, men vet ikke når det er vanlig at magen begynner å vokse.....?

Jeg har kjent livstegn..
Våknet en natt med brus i magen.. akkurat som når man stikker tunga ner i et glass med brus og holder den der..
I ettertiden har jeg kjent litt (noe annet enn brus) men d har kunn skjedd 4-5 ganger..

føler meg så oppblåst i magen, er kvalm og trøtt. men tror det værste er over nå[:D] har kjent masse strekking i magen, men kan jo skyldes at det bor to der inne da[:)][:)]

jeg merker det godt i livmor området.å i brystene river det til tider[:D]men noen dager kjenner jeg ingen ting,å nå begynner energien å komme tilbake så da føler jeg meg ikk gravid!
spiser mye mer en ellers da men.

mannen påstår noe om humørsvingninger,men det tror jeg ikke stemmer[8D][:D]

Back
Topp