føler behov for å prate..

Lykketroll m/2gutar

Forumet er livet
har behov for å prate ut om en del ting som jeg har vert gjennom de siste årene.. men vil ikke plage noen liksom.. typen min og vennene mine er ikke noen jeg ønsker å "plage" med dette.. føler at de føeste mener dette r ting jeg burde vert over nå.. eller, jeg vet ikke.. men min bestemor, faktisk, mener at jeg trenger å snakke ut om ting f.eks med en psykolog.. en jeg synes det virker litt drygt jeg.... er nok å bare få det ut av systemet..

bare en liten tankelufting...

Psykolog er ikke "drygt".. Det er smart. 

Hva slags ting trenger du å prate ut om da?

ORIGINAL: ~Maja~

Hva slags ting trenger du å prate ut om da?

kan bare si så mye som at det gjelder ting som min eks gjorde mot meg..

vil råde deg å snakke me fastlegen din og ta kontakt med psykisk helseteam (eller psykiatrien der du bor), der får du mulighet å få lufta alt det du går å tenker på og får mulighet å bearbeide og sortere tankene dine! er ikke skummelt i heile tatt! eg jobber sjøl i psykisk helseteam i den kommuna eg bor i og ser kor bra det er for mange å bare ha noen å snakke med som kan hjelpe dei å sortere tanker og følelser på en sunn måte...

ORIGINAL: Slafselarve

Psykolog er ikke "drygt".. Det er smart. 

Syns selv det var kjempe godt å få lufta ting til en objektiv person.

En psykolog er ikke så dumt altså[;)]

ORIGINAL: ~prinsesse vilikke~

Da ville jeg fått meg en time hos fastlegen og luftet tanken om en psykolog. Om du absolutt ikke vil gå til psykolog kan man gå til samtaler hos fastlegen også. Ikke så dumt å lufte for noen når behovet er der. Overser man behovet kan problemet vokse en over hodet!

Lykke til! [:)]

fatslegen hadde vert en strålende ide hadde det ikke vert for at han kun jobber 50% og har i det siste ikke følt at han har hørt skikkelig etter eller tatt meg alvorlig.. har vert en hel del til legen....

takk[:)]

noen ganger kan en psykolog være en bra ting.. har selv gått til en pga noe jeg mente var småproblem.men når man får snakket ut kan det komme ut myyyye mer enn man aner!! håper ting ordner seg iallefall!![:)][:)][:)]

Om du trenger noen å prate med er det bare til å sende en pm [;)]

Back
Topp