Føler babyen skal sparke seg ut

tingeling1990

Glad i forumet
Er 36+1 idag. Ligger i sengen med en super aktiv baby, som jeg tror har lagt seg ganske langt ned nå. Føler han skal sparke seg ut! Nesten som jeg venter på å kjenne *poff*"der gikk vannet". Beveger seg helt ekstremt over blæra. Får sterke press nedover og følelsen av at jeg skal tisse meg ut! :p sååå ubehagelig! Vannet ble tett av jordmor sist, da jeg kom inn på sykehuset med full åpning og fortsatt vannet inntakt, så vet ikke hvordan det kjennes ut før vannet går :p flere som kjenner på supersktive babyer som føles ut som skal sparke seg ut? :p
 
Jaa! :joyful:
Hos meg virker det som at jr bruker blæra mi som slåball eller pute. Kan være helt fin, så får jeg en kynner eller fire og da må jeg stoppe opp og vente til de er over - for da kommer følelsen av at jeg kan tisse på meg hvert øyeblikk. :confused:

Noen ganger hvis jeg ligger på høyre side så kjennes det ut som at magen skal revne på den siden fordi han sparker/gnir beinet mot madrassen fra ribbeina mine og ned til hoftekammen. Det er en sånn ekkel kilende følelse. Samme når han sparker eller beveger seg mot fødekanalen og hele skjeden vibrerer :yuck:
 
Ja!:hilarious: det begynner å bli trangt og det presser på overalt i magen.
 
Jupp. Kjenner til det. Blærer min blir brukt som ball eller boksesekk alt etter hvilken vei han ligger.

begge mine fødsler har starta med vannavgang. Men ikke fordi de to andre var noe særlig mer aktive når de skjedde. Veldig spesiell følelse. Det føles som en ballong som sprekke inni deg. Men hos meg kom det ikke en foss ut som på filmer. Men rente litt vann. Å fortsatte å lekke. Men følelsen og lyden.. eller hørte det gjerne ikke men. Vanskelig å forklare. Du kjenner noe sprekker inni deg.
Med første satt eg med ned i sengen i det vannet gikk så husket eg hoppet opp. For eg kvapp. med nr to våkna eg av samme.
 
Var så uvant følelse da jeg kun har hatt bevegelse ut mot sidene eller opp, men tror han sige lengre ned nå så da blir vell blæra ny boksebag :p heheh.. Blir spennende med jordmor tirsdag for å se om hodet er festet :) men heldigvis ingen vannavgang i natt :p
 
Back
Topp