Føler at

Katy

Glad i forumet
Påskekyllingene 2020
Jeg må tisse hele tiden! Rett etter at jeg har vært må jeg igjen, så kommer det bare 2 dråper ut... Andre som har det sånn? Er det bare baby som knør blæra?

Jeg må tisse konstant, og løper hele tiden. Men kjenner babyen ligger å trykker på blæra. Men hvis du begynner å få vondt burde du ta med en urinprøve til legen:)

Jeg må tisse konstant, og løper hele tiden. Men kjenner babyen ligger å trykker på blæra. Men hvis du begynner å få vondt burde du ta med en urinprøve til legen:)

Signerer denne :)

Tisser heeeele tiden. Kjempe slitsomt. Og jepp det er slik, at i sekundet etter jeg har tørket meg så er det alt om igjen :p :p

Hehe godt det ikke bare er meg :) det er ikke vondt, men føler det litt ømt til tider :p

Huff, samme her! :s Utrolig slitsomt, og ihvertfall om natta..

sist jeg hadde uvi nå i svangerskapet var det eneste «symptomet» jeg hadde ømhet der nede.. ingenting vondt! :) kanskje lurt å få tatt en urinstix for sikkerhets skyld.. :)

Ja!! Super irriterende til tider..
Springer på do.. Og ekstra kjedelig når en skal noe eller må gjøre noe.. Men må bare tisse først.. Så.. Tisse igjen?! :p husarbeidet får sine pauser ... Hehe! :p

Jeg har heldigvis ikke kommet helt dit enda, men husker hvordan jeg var med storebror, så jeg vet hvordan det er :p

Huttitu.. her tissest det i endingen:confused: er så super lei, meen hva går man ikke gjennom for disse hærlige vesnene ♡♡

Slik er det her også du;-) helt forferdelig kjedelig.. Men eg føler av og til at babyen tramper på blæren min?:confused:

Ellers må jo dagen planlegges utifra hvordan mulighetene er for å gå på do..:cool::p

Var hos legen i dag, og fikk svar på "all tissinga" mi... Svak urinveisinfeksjon :p
Så nå blir det å drikke mye vann! Viss det ikke bedrer seg blir det pencelin.. :)

Var hos legen i dag, og fikk svar på "all tissinga" mi... Svak urinveisinfeksjon :p
Så nå blir det å drikke mye vann! Viss det ikke bedrer seg blir det pencelin.. :)
Hehe så rart! Jeg hadde også utslag på den jeg tok på jobben, ringte legen så de ville ha urin prøve :p

Jeg må også på do hele tiden, men det er ikke uvi...var hos legen i dag. Drikker mye mer enn jeg pleier også kjenner jeg litt trykk fra han inni magen. :)

Jepp, må tisse hele tiden jeg også... føles som om jeg er skikkelig tissetrengt, selv om jeg nettopp har vært på do. Kommer to dråper :p holder på i evigheter før sengetid...

Back
Topp