Føler at symptomene forsvinner

Her også... I går var de veldig ømme plutselig, men nå er det helt borte.
Kjenner kanskje bittelitt til kvalmen, men ikke noe særlig egentlig. Disse menssmerter kjenner jeg på hele tiden, og vet ikke om det er fordi jeg mister eller om det er livmoren som vokser. Hadde rosa utflod i går, men der er borte nå

Er stund siden jeg har tenkt over de mens smertene også! Sist var jeg så dårlig på denne tiden så jeg blir liksom bekymret. Men det er vel helt sikkert ikke noe. Er jo veldig trøtt da hvertfall.

Tror det er helt vanlig at det varierer fra dag til dag jenter, så tror det er grunnløs bekymring. Jeg hadde det sånn sist svangerskap, at jeg var dårlig og kjente mye noen dager, så følte jeg meg som "meg selv igjen" noen andre dager, men alt gikk fint.

Jeg var slik med mine 2 første. Tror de ømme puppene forsvant da jeg var mellom 6 og 7 uker. Så det er helt normalt ☺

Dere beskriver jo begge noen symptomer på graviditet som dere har, Emiliemor trøtt hele tiden, og sofie menssmerter :) Legen min sa det er normalt å få vondt og en liten blødning i uke 8, så satser på det er det du har hatt sofie. Tenk du er snart 9 uker!

Dere beskriver jo begge noen symptomer på graviditet som dere har, Emiliemor trøtt hele tiden, og sofie menssmerter :) Legen min sa det er normalt å få vondt og en liten blødning i uke 8, så satser på det er det du har hatt sofie. Tenk du er snart 9 uker!

Det håper jeg også!! <3 men disse smertene irriterer meg sånn! Menssmerter har jeg hatt hele veien, men synes det er annerledes nå :(
Må bare håpe åå det beste! Julaften er jeg 9 uker :) ❤️ det er julegaven sin det!!

Symptomene forsvant plutselig her også. Er 6+4 uker nå. Var på ultralyd denne uken pga en liten blødning, de fant bare en tom plommesekk så dem mente jeg kunne være kortere på vei. Skal på ultralyd igjen slutten av måneden så håper dem finner et bankende hjerte da:) jeg har ikke hatt murringer på flere dager, først i går kjente jeg mye av dem. Så tror det er vanlig at symptomer kommer og går. Har heldigvis ikke blødd noe mer:)

Æ trur itj du treng å værra bekymra :) Æ har aldri hatt ømme bryst,men har 3 flotte barn for det :)

Det håper jeg også!! <3 men disse smertene irriterer meg sånn! Menssmerter har jeg hatt hele veien, men synes det er annerledes nå :(
Må bare håpe åå det beste! Julaften er jeg 9 uker :) ❤️ det er julegaven sin det!!

Jeg kjenner igjen dette med menssmerter! Selv er jeg også 9 uker på julaften og har hatt både beige og lyyyysrosaaktig utflod i løpet av svangerskapet. Om det er sprukne blodkar, den intens-hvite fargen på truseinnlegget som sterk kontrast, eller min plutselige trang til å inspisere undertøy og dopapir som har skylden vet jeg ikke, men jeg tror ikke det er snakk om en begynnende SA eller MA. Det får jeg bare ikke lov av meg selv til å tro. Har også fått litt mindre ømme pupper, men det er jo bare deilig (det er et helvete når de verker om natten!) - pluss at det er vanlig at symptomene avtar litt rundt uke 9. Og det er så mange som skriver bekymrede innlegg om farget utflod at jeg tenker: "Hvis alle de spontanaborterer er prosenten bare her på BV godt over 30 etter uke 8" - noe som er helt fjernt!) :P

Krysser fingre for at du klarer å roe deg ned, men forstår deg godt. Er koko selv om dagen. ;)

Jeg blir så betrygget av å lese trådene her inne. Hadde lysebrun/beige utflod hele ettermiddagen i går. Var helt sikker på sa. Ingen smerter eller friskt blod, da, men er førstegangsgravid etter to års prøving. Det kan jo bare være for godt til å være sant. Er 5+2 i dag.

Back
Topp