føler at det er...

tigergirl

Forumet er livet
bare meg som ikke er kommet noe steg videre, ser at mange er godt i gang med det ene eller det andre...

siden legen tullet med papirer må jeg nå begynne å ta kontakt med min gy igjen, siden det er hun som hadde papirene og de ble sendt DENNE uken...... da har de først blitt sendt i fra min fastlege til overlegen på haukeland og så ned til kk for så og bli sendt tilbake igjen til fastlegen fordi alt av info manglet, ligget der lenge, helt til jeg gikk inn etter påsken for å kjefte og si at dette er en hastesak og at jeg ikke orker å vente , og at jeg nå må ringe å purre på min gamle gy siden hun har mine papirer...................................................................herregud for et treigt system, så denne ventetiden blir jo så laaaaaaaaaaaaaang siden ikke leger, haukeland eller gy kan samarbeide, blir jo helt kokooooo av alt.

desember vente
januar vente
februar vente
mars vente
april ?

ååååååååååååååååå når får egentlig kk mine papirer............arg arg arg er forbanna på helse norge...........

hvor lenge ventet dere på forsamtale til prøverør eller de andre forsøkene?

ORIGINAL: ace82

Ring til klinikken igjen du [;)] Så håper vi det blir fart på sakene [:D]

Go klem sendes din vei. [:D]

uff så leit tigergirl!![:(] håper gyn får "ræven i gir" slik at dåke kan snart komme et stig videre[:)]

ORIGINAL: [miss]

uff så leit tigergirl!![:(] håper gyn får "ræven i gir" slik at dåke kan snart komme et stig videre[:)]

ååå så dumt[&:][&:][&:]ring og mas på de,til slutt blir de så leie at de gir deg en time,hehe[;)][;)]

Her gikk det lang tid, sendte inn søknad mars og første forsøk ble ikke før i januar året etter, og forsamtale var vel i November...kunne ikke starte før koliderte med romjula....men fikk egentlig forsamtale i oktober men ble da gravid på egenhånd og mistet desverre.

Så her tok det lang tid, du er ikke alene...men det var 6 mnd ventetid den gangen.
Lillegutt er jo 14 mnd nå.

ORIGINAL: ace82

Ring til klinikken igjen du [;)] Så håper vi det blir fart på sakene [:D]

Go klem sendes din vei. [:D]

sign

Back
Topp