Føler alle ser!!!

okt09feb11

Blir kjent med forumet
Er så sinnsykt oppblåst, føler det lyyyser laaang vei at jeg er gravid og at aaaaale ser på meg [8|] [:-] Hehe....
Husker dette sist jeg gikk gravid også....
Blir slitsomme di neste ukene, frem til vi skal fortelle hele verden den gode nyheten [;)]
Føler nesten jeg "unngår" folk, bare fordi jeg er redd for å få spørsmålet; er du gravid!!!! [;)]

Andre som sliter med det samme?!?! [;)]

ORIGINAL: Linemora88

japp føl det akkurat likens, men eg sei det om nån spør:)

Jeg vill også skrike det ut [;)] Men sambo vill så gjerne vi skal vente til etter tidlig ul, så da får jeg respektere det... Har hatt en MA tidligere, å han er så redd vi skal måtte fortelle folk igjen at det gikk galt, for det var ingen kjekk opplevelse [8|] Men ukene går jo så fort nå når jeg har lille jenta mi, så da får jeg bare holde ut [;)]

ORIGINAL: Anne L

merke blikkå ja, men ingen så har turt å spør ennå[8D]

Ingen har spurt meg heller enda, heldigivs [;)]
Tror kanskje folk tenker at jeg bare sliter med å få vekk magen fra jeg gikk gravid sist [;)] *Håperdeterdetfolktenker* [;)]

ORIGINAL: okt09feb11

Jeg vill også skrike det ut [;)] Men sambo vill så gjerne vi skal vente til etter tidlig ul, så da får jeg respektere det... Har hatt en MA tidligere, å han er så redd vi skal måtte fortelle folk igjen at det gikk galt, for det var ingen kjekk opplevelse [8|] Men ukene går jo så fort nå når jeg har lille jenta mi, så da får jeg bare holde ut [;)]

Ja, de som ikke snok her inne og ikke spør får nokk ikke veta det før eg e passert den magiske grensa:)) Ha veldi løst og hold det hemmeli, men da visst eg ikke at eg sku ha magen som eg hadd i uke 16 i forige graviditet som eg har no i uke 7... hehe

Har vært i bursdagen til bestemora mi i dag, og har lagr merke til at mange blikk var rettet mot magen min[&:] Tenkte jeg ville holde munn , siden det var hennes dag og at jeg ikke ønsket at magen min skulle bli et samtaleemne[8D] men de får vite det etterhvert om ikke mange uken [:D]

Ja, de som ikke snok her inne og ikke spør får nokk ikke veta det før eg e passert den magiske grensa:)) Ha veldi løst og hold det hemmeli, men da visst eg ikke at eg sku ha magen som eg hadd i uke 16 i forige graviditet som eg har no i uke 7... hehe

Off, ja jeg sliter også med magen.... Føler den stikker ut uansett hva jeg tar på meg [&:] Hehe....
Men vi har begynt å si det til nærmeste familie, i tilfelle det kommer ut [;)]

ORIGINAL: Anne L

merke blikkå ja, men ingen så har turt å spør ennå[8D]

jeg prøver så godt jeg kan å skjule den, men føler at mange allerede aner at det er noe på ferde.....

er litt stor fra før, så akkurat nå ser det bare ut som at jeg har lagt på meg litt, og vært litt dårlig med slankingen[8D]

men fikk spørsmålet her på jobb, men det var fordi jeg var så kvalm, lyste vel grønt av meg.  klarte ike å juge da

Jeg kan kun gå med tunikaer nå[8D]

Bare 4 uker igjen!

Eller, neste uke skal jeg til første kontroll. Får jeg høre hjerteslag da, så er det ikke sååå hemmelig lenger[;)]

Er så sinnsykt oppblåst, føler det lyyyser laaang vei at jeg er gravid og at aaaaale ser på meg [8|] [:-] Hehe....
Husker dette sist jeg gikk gravid også....
Blir slitsomme di neste ukene, frem til vi skal fortelle hele verden den gode nyheten [;)]
Føler nesten jeg "unngår" folk, bare fordi jeg er redd for å få spørsmålet; er du gravid!!!! [;)]

Signerer!!!!![:)]

Back
Topp