Følelsesvrak!

StineH

Elsker forumet
I dag har jeg rett og slett hatt det helt jævelig. (unnskyld uttrykket)
Jeg har for første dag på lenge ikke hatt vondt i hodet, jeg har bare kastet opp en gang. MEN, og dette er ett stort men, jeg har følt meg tom, sliten, overveldet, trist, sint, lei osv.

Jeg og kjæresten skulle egentlig på kino med en kompis av han, men jeg orket ikke tanken på å gå ut døren. Nå sitter jeg her alene mens han er på kino og tårene bare triller, og jeg skjønner absolutt ingenting!
Jeg bare føler meg så trist og utmattet og alene.

Jeg har verdens beste kjæreste, vi lå sikkert 3 timer på sofaen i stad og han bare holdt rundt meg, men alikevel blir det ikke noe bedre. Er det andre der ute som har opplevd noe lignende? Må bare presisere at dette er første gangen jeg har opplevd noe sånt, så jeg tror ikke jeg er deprimert. Men skjønner bare ikke hva som foregår.

har opplevd opp til flere ganger. helt pyton når det står på,men det gikk over.
Godt vi har snille menner som kan holde rundt oss når vi trenger det

jepp sånn har jeg hatt det. Har ikke værrt no særlig når kjæresten holder rundt og prøver så godt han kan. Men i ettertid er jeg så takknemlig for at jeg har en så tolmodig å snill mann

Har ikke opplevd det i svangerskap , men må bare få sagt sagt at hormoner er den uting av og til. Jeg kjente det virkelig godt i går. Kjente bare hvordan hurpefaktoren steg og jeg ble lei meg for absurde ting he he Men det er godt vi vet hva det er. Det hjelper hvertfall meg og  selvsagt en forståelsesfull mann emoticon

Det er sikkert hormonene som har party! :-)

Kjenner igjen det der alt for vel. Trøst deg med at det går over...og det er jo sikkert ikke slik hver dag!

Klem

Kjenner meg godt igjen med det der, både nå og i forrige svangerskap var jeg gjennom det noen ganger også i barsel tia..Og det er heeeeeelt normalt...Heldigvis gir det seg etterhvert..:)

Back
Topp