Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har ingen erfaring å dele med deg, men ville bare si at jeg synes det høres urimelig ut at du skal være med å betale for at faren skal ta med ungene til syden! Betaler han halvparten når du tar dem med noe sted??paleface skrev:
©Smartass skrev:
Skjønner at det er frustrerende altså! Men han vil altså ha med deg sin sønn, hvorfor kan han ikke betale for sin sønn.?? Synes det er litt vel dyrt jeg at du skal betale for en feri du ikke en gang skal delta i!Hm, nei dette blir jo en litt vanskelig situasjon ja :/ Hva med og høre med han at der deler på de 2000 med lomme penger igjen da??MaMMAtilsønnenmin skrev:
OG datter. Så det er jo x2 dette her. Ikke at det utgjør noen prinsipiell forskjell.
Nå har jeg snakket med ungene og nå er jeg ENDA MER forbannet.
De skal fly til Alicante alene, fordi det er ikke plass i bilen, fordi han, kona og de to ungene han har, må jo ha med bagasje siden de skal til Algerie etterpå. Så ungene mine FÅR IKKE BLI MED TIL ALGERIE engang, og det forbanner meg mer enn noe annet. Nå kjenner jeg at jeg koker.
De 5000 jeg har betalt totalt for håndballturen til jentungen (for henne og meg), som ikke er refunderbare, kunne jeg glatt bare glemt, bare han hadde tatt de til hjemlandet bare denne ene forbanna gangen, men NEIDA.
Det gjør meg så inni hampen forbannet at han ikke vil ta de med dit, men skal fjase en uke i Allicante, i stedet for å ta de med til hjemlandet. Dessuten hadde de kunnet få to uker i hjemlandet hans, og hun kunne fint rukket håndballcupen uansett, for det er ikke før 9. juli vi skal reise, så om hun hadde kommet hjem 7. eller 8 hadde det holdt fint. Men neida.
Drittsekk! Jeg hadde satt meg ned med barna og forklart ordentlig hvorfor det ikke blir noe av!!
Min eks har prøvd på det samme i mange år, og det er ikke aktuelt!
Eks.: BF: "Jeg og ungen skal til Roma i vinterfeien(eh..nei, du har ikke ungen i vinterferien) så du må begunne å spare penger nå, og så må du sørge for at hun har lommepenger. Dere får sette dere på nett og sjekke ut ting vi kan gjøre, og skrive en liste og sånn. Og så må du gi henne middag, og levere henne på togstasjonen med koffert og penger! Det blir dritbra!"
FEIL! Det blei ikke noe Romatur for å si det sånn..
Jeg kan fint leve med å betale de 2000 kronene det koster altså, for all del. Og jeg gidder ikke skuffe ungene som aldri har vært noe særlig i utlandet de siste årene siden faren og jeg ble skilt, men det irriterer meg at de skal på badeferie til Spania når de heller kunne reist til Algerie! Og selvsagt det at han ikke spør meg først før han planlegger med de, men bare får de til å spørre.
Nå sier forresten eldste at det går fint om jeg ikke betaler også.
Tror han tok til seg det som sto i SMS-en jeg sendte, for den var kanskje ltit ufin...