Følelsesløs og tom

anines

Elsker forumet
Den siste uken har jeg vært helt apatisk. Jeg har ikke vært sånn veldig dårlig mtp graviditeten enda, men kvalmen har kommet snikende innpå, og trøttheten er der. Selvom jeg ikke er utrolig dårlig så har jeg mistet all motivasjon til å dra på jobb, og føler meg bare ikke i form til det på en måte. Har vært på jobb hver dag altså, men det er en indre kamp hver morgen, og aller helst skulle jeg bare ha blitt værende i sengen.. Føler meg helt ubrukelig, og skulle ønske jeg kunne gi mer til mitt lille gull som vi allerede har, energien er bare ikke der :(
 
Jeg har det helt likt som deg, går i seng samtidig som hun på 19 mnd...
Da hun sov formiddagsluren i helgen, sov jeg også..fantastisk deilig!

Nå som jeg er tilbake på jobb får jeg ikke sove..og er helt pumpet.
 
Ah. Jeg hadde mye av det samme sist uke. Ville bare ikke stå opp. Orket ingenting uansett og måtte slite meg ut døra for å dra på jobb. Husker jeg hadde det sånn (følelsemessig) i store deler av forrige svangerskap, endte opp med at jeg bare lå og gråt de siste ukene før fødselen og ville ikke ut døra. Men nå planlegger jeg å ta meg noen langhelger fri så jeg kan få pause i hverdagen og få frisk luft! Tenker det kan gjøre underverker :)
 
Godt å se at jeg ikke er alene om dette. Kjenner og motivasjon er lik null for å jobbe. Lista for å Være hjemme er lav. Er hjemme idag btw for våknet opp kl 4 og sovnet igjen 5 ca. Kjenner bare en følelse av å måtte hente meg inn igjen av en eller annen grunn. Fælt å ikke ha noen bedre forklaring for man føler man skulker men samtidig så vet jeg at det er riktig. Blææ. Jeg har og en på 18 mnd som jeg skal Være noe for og da er det jobben det går utover. Jeg var ikke sånn forrige svangerskap. Da hadde jeg bestemt meg for å Være på jobb til siste dag om det så var 1 dag i uka bare.
 
Heilt utslitt og ingen energi her. Har virkelig ikke lyst å dra på jobb i ettermiddag. Kveldsvaktene er verst da jeg går rundt som en zombie. Kjenner det er slitsomt å være gravid, hadde ikke trod det så tidlig i svangerskapet. Kan liksom ikke sykemelde meg for trøtthet heller :(
 
Heilt utslitt og ingen energi her. Har virkelig ikke lyst å dra på jobb i ettermiddag. Kveldsvaktene er verst da jeg går rundt som en zombie. Kjenner det er slitsomt å være gravid, hadde ikke trod det så tidlig i svangerskapet. Kan liksom ikke sykemelde meg for trøtthet heller :(

Det kan fort bli slitsomt å Være gravid i perioder. Jeg har begynt å grine i dag plutselig. Fordi samboer kom hjem med en fancy julekalender til meg nå istad. Han ba meg ta meg en uke å for å hente meg inn for sånn her var jeg ikke sist i det hele tatt. Haha. Sjeldent jeg ligger i senga til 12 også.

Men trøst deg med det at det at 2 trimester er som regel det beste :) nå er det masse hormoner som man ikke har rådighet over og siste ukene er det tyngden og hormoner der også :p
 
Det kan fort bli slitsomt å Være gravid i perioder. Jeg har begynt å grine i dag plutselig. Fordi samboer kom hjem med en fancy julekalender til meg nå istad. Han ba meg ta meg en uke å for å hente meg inn for sånn her var jeg ikke sist i det hele tatt. Haha. Sjeldent jeg ligger i senga til 12 også.

Men trøst deg med det at det at 2 trimester er som regel det beste :) nå er det masse hormoner som man ikke har rådighet over og siste ukene er det tyngden og hormoner der også :p

Ja gleder meg til å komme til uke 12 og jul :) trur det blir bedre da. Tida går så sakte nå. Du får slappe av :) jeg skal prøve å kose meg på jobb. Får ringe inn vist det blir for gale i slutten av uken :)
 
Så godt å lese at det er flere som sitter med samme følelsen, og at det ikke kun er meg.. Jeg har EN kunde i dag, og selvfølgelig er det kl 18. Så fra 11.30 til 18 så kjemper jeg hardt for å holde meg våken..
 
Har vært to som har spurt hvordan det går med meg i dag, og det er i hvert fall det værste jeg kan bli spurt om når jeg ikke har det bra. Begynte jo selvfølgelig å gråte begge gangene, så nå ble jeg sendt hjem..
 
Har vært to som har spurt hvordan det går med meg i dag, og det er i hvert fall det værste jeg kan bli spurt om når jeg ikke har det bra. Begynte jo selvfølgelig å gråte begge gangene, så nå ble jeg sendt hjem..
Hehe jeg er også en som gråter når noen spør om sånt når jeg ikke har det så bra. Godt du ble sendt hjem. ♡
 
Kjenner meg igjen jeg også. Har tankene et helt ant sted enn jobb og er sliten uten noen grunn (eller jo er jo en grunn men føler meg jo ikke gravid jo)
 
Back
Topp