følelser

hetta

Glad i forumet
har ønsket oss barn.. er gravid.. heldig føler jeg meg for at det lykkedes så fort.. men... ene dagen gleder jeg meg, neste dag tenker jeg:"hjelp, hva har vi gjort? vi har det jo så godt å rolig som vi har det"
fler som har det slik?? (føles liksom som att alle andre er gladere enn meg.. selv om jeg SELVSAGT ER GLAD)

Ojojoj.. hadde det sånn lenge jeg og noen ganger kommer tankene snikende nå også.. Men nå som jeg virkelig kjenner liv og bevegelser så blir det mer og mer borte. Det er helt normalt å få litt snikende panikk[:D]
Det er et stort ansvar vi har påtatt oss vettu[;)]

Dette blir så gøy!!

Så kul avatar du har!

hihi, tusen takk.. kan ikke ha no fint magebilde ennå.. syns detta bildet var passende.. han ser nesten ut som jeg føler meg om dagen..[:D]

ORIGINAL: hetta

hihi, tusen takk.. kan ikke ha no fint magebilde ennå.. syns detta bildet var passende.. han ser nesten ut som jeg føler meg om dagen..[:D]

Hihi.. det var det jeg tenkte også i tillegg til navnet ditt[:D]
Skikkelig kult og den er kjempe søt!

Thank God...det er noen andre som har det sånn som meg...i det ene øyeblikket gleder jeg meg,ser på bilder,tenker på navn og får ikke tiden til å gå fort nok! Litt etterpå får jeg nesten litt hetta...skjønner ikke hvordan dette skal gå.,både med penger, utdanning osv...men i bunn og grunn har jeg jo en stolt mammafølelse da:P

Halloen...
Jeg hadde det også sånn en stund, Litt panikk....
Men det gikk heldigvis over etter hvert... [:D]

Back
Topp