Følelser;)

Vims86

Flørter med forumet
God morgen alle sammen;) har nå hvert igjenim 12 uker med kvalme og ømme pupper..har siste uka følt meg veldig bra;)har ikke merka noe av at jeg er gravid. Dette bør vere deilig mn blir bare bekymra, hehe når begynner magen og vokse?når ser jeg at jeg er gravid igjen;) er en merkeli følelse og ikke kjenne lr se at d er noe der inne;)

Det varierer veldig når magen begynner å vokse, den kan ha startet allerede uten at du merker det så mye enda.. :) Det er alt ettersom du er veldig slank, har litt mer på magen osv :) Men den kommer tidsnok, det kan jeg love deg :) De fleste har nå fått en liten bulk når de er kommet så langt som til ordinær ul. Og det er så koselig:D

Så heldig du er som er kvitt kvalmen, håper det samme skjer med meg når jeg bikker u 12. :) 

Husker den samme følelsen som du beskriver når jeg var rundt uke 12 sist, ingen symptomer og ingen mage... MEN så skulle jeg på kontroll hos jordmor, og da fikk jeg høre hjertelyden, DA forsto jeg at det var noe der :) Gikk rundt med et smil om munnen hele dagen :)

Jeg skal det torsdag så jeg håper jeg får høre hjerte;))da blir d litt mer virkeli..kommer ikke til og slutte og smile da;)hehe

Er vel en av de heldige som stort sett har slippet unna med trøtthet, litt kvalme og periodevis ømme pupper.

Men her er magen allerede kommet :P Er 10 + 3 i dag, og kan ikke skjule at det er noe på gang. Litt luft er det, men såpass med mage på min slanke kropp at det er lett å se at det er noe på gang ;) Men det er veldig individuelt når magen kommer.

Back
Topp