Følelsen av at jeg ikke vil oppleve å bli mamma

Z-40592282

Flørter med forumet
Hei, dere.

Er 26 år, snart 27 og Har prøvd nå å bli gravid i snart 1år uten en eneste positiv test. Mannen min har påvist litt lav motilitet og har fått høre at det kan vlre grunnen til at det tar tid. Hos meg viser det at alt er bra og god AMH verdi.

Prøvd alt mulig vi kan og jeg kjenner jeg begynner å miste håpet. Vil tenke positivt, men onde tanker svirrer rundt. Tanker som at en graviditet, det kan umulig skje meg når alle andre klarer det?

Vi har avtalt å prøve assistert befruktning om vi ikke greier denne syklusen heller.

Da tenker jeg også hva om ikke det vil resultere i graviditet da heller? Og bare skuffelser. Kjenner jeg mentalt sliten av dette. Har hørt at ICSI er anbefalt for vår “problematikk”

Tar imot alle gode ord og tips ❤️ Var litt deilig å få ut

Hei, dere.

Er 26 år, snart 27 og Har prøvd nå å bli gravid i snart 1år uten en eneste positiv test. Mannen min har påvist litt lav motilitet og har fått høre at det kan vlre grunnen til at det tar tid. Hos meg viser det at alt er bra og god AMH verdi.

Prøvd alt mulig vi kan og jeg kjenner jeg begynner å miste håpet. Vil tenke positivt, men onde tanker svirrer rundt. Tanker som at en graviditet, det kan umulig skje meg når alle andre klarer det?

Vi har avtalt å prøve assistert befruktning om vi ikke greier denne syklusen heller.

Da tenker jeg også hva om ikke det vil resultere i graviditet da heller? Og bare skuffelser. Kjenner jeg mentalt sliten av dette. Har hørt at ICSI er anbefalt for vår “problematikk”

Tar imot alle gode ord og tips ❤️ Var litt deilig å få ut
Skjønner du synes det er tungt. Jeg syntes det var utrolig tungt når vi prøvde sist. Jeg mistet eggløsningsslimet og vi traff aldri. Siste mnd før jeg ble gravid kjøpte jeg inn mange tuber med fertilitetsgel som jeg klemte ut inni skjeden før utløsning fra mannen. Tok det hver eneste gang vi hadde samleie. I tillegg prøvde jeg å tenke på alt annet enn å bli gravid. Gikk mer tur og møtte venner og fant på mange kjekke ting uten å snakke om å bli gravid. Det klaffet den siste mnd og jeg anbefaler sterkt den gelen til alle.

Krysser fingrene for at dere får det til snart og sender deg en klem :Heartred

Vedlegg

• IMG_9274.png
    IMG_9274.png
    633,5 KB · Visninger: 24
Back
Topp