Følelsen av å være gravid

InisNaGall

Blir kjent med forumet
Til dere som ikke plages med kvalme: Hvoran føler dere at dere er gravide? Føler ikke så mye ennå, bare litt svake mens smerter innimellom og litt oppblåst mage... Føler meg liksom ikke gravid... Er 7 uker på vei nå...

Jeg er 7+2 og føler meg også i fin form, ikke noe kvalme eller så... :)
Det strekker litt, og har en del luftsmerter i magen.
Får lett hodepine, hvis jeg har glemt å bøtte innpå med vann på formiddagen.

Man må jo bare håpe på at alt er i orden, selv om man mangler mange typiske symptomer :)

Jeg er småuggen, ellers veldig trøtt, ømme pupper (ikke så verst), men godt såre brystvorter, har allerede fått antydning til "veiviser" strek fra navlen og ned, ellers sårt tannkjøtt (vondt å pusse tennene), luftsmerter i magen, hard mage (sliter med å få det ut for å si det sånn), småsvimmel og rar i kroppen, hatt en del murringer også som kommer og går. Men klarer fint å komme meg gjennom dagene uten at noen "avslører" meg. ;)

jeg er veeeldig trøtt og sover mye dårligere og svært lite hver natt, må opp flere ganger å tømme blæren. De første ukene hadde jeg veldig ømme pupper, men nå har det mer gått over til å være vonde brystvorter. I starten var jeg oppblåst, og følte ting skjedde i magen..nå føler jeg ikke noe sånt lengre. Føler meg generelt mindre gravid nå enn det jeg gjorde for to uker siden. Jeg er heldigvis ikke plaget med kvalme hele tiden, men kan få anfall med akutt kvalme (hvis det kan kalles det). 

Sliter med nøyaktig det samme her, men det kan jo enda komme for jeg er bare 5+4. Er oppblåst og har murringer men that's it for håndfaste beviser. Er litt kvalm om kvelden men ikke om morgenen.

Eneste måten jeg vet at jeg er gravid er at testen viser positivt... Men får håpe og tro at alt går bra! :-)

Jeg er veldig trøtt og merker at jeg blir sur eller lei meg fort :S

Forrige sv.skap merket jeg vel ikke noe omtrent så tidlig i sv.skapet :) Synes det er greit jeg :D

*Secret* - Ja jeg og føler jeg blir fort sur eller lei meg...

Tweak - Ja, både testen hjemme og hos legen viste positivt, så jeg får vel tro det. Føler også at jeg blir mye fortere stapp mett når jeg spiser....

Hyggelig at det er mange her som er sånn noenlunde like langt på vei som meg! :-)

Hei, jeg er kvalm og slikt , men føler meg ikke gravid for det .
Føler bare at jeg er tulle gravid he he
Blir bedre når jeg kjenner spark og slikt

I dag og i går har jeg ikke følt meg gravid i det hele tatt.
Brystene blir ømme vis jeg tar på de,men føler meg veldig lite gravid,så frykter det verste nå

Jeg føler meg ikke gravid.. Har mistet alle mulige tegn bortsett fra litt småkvalm en gang i blandt :( Er 7 uker idag, hvis det fortsatt er no liv der inne :)

Jeg merker ingenting.utenom at jkeg blir litt uggen innimellom, men det forsvinner fort igjen. Hadde så og si ingen svangerskapstegn med storesøster og er bare glad for at jeg slipper kvalmen: Med storebror hadde jeg så og si alle tegnene som står i boka og var så kvalm at jeg ikke visste hvor jeg skulle gjøre av meg....

Jeg kjenner ikke så mye enda. Svangerskapet med dattera mi begynte jeg å spy fra uke 6 eller 7, og spøy til jeg var fire måneder på vei - hurra :)

Denne gangen er jeg bare veldig øm i brystene. Også er jeg stuptrøtt. Sov 9 timer i natt, og sovna på sofaen kl 16.00 i dag og sov til 18.30 - hehe!! Også har jeg veldig halsbrann, og tisser ofte.
Ellers lite.. Men men.. glad for å slippe kvalmen, selv om den er med på å overbevise om at man er gravid. Men glad jeg slipper den foreløpig, så slipper jeg fortelle noe på jobben enda :)

Jeg er da 5+5 på vei, men har ingen følelse av å være gravid :S Eneste er litt øm i puppene hvis jeg klemmer på de, ellers fort litt furten/lett irritert, men det må være siden jeg slutta med snusen for 6 dager siden! hehe.
Skal på UL til tirsdag morgen og håper jeg føler meg mer gravid når jeg går ut derfra :D

Jeg er veldig trøtt og har litt ømme bryster, ellers ingen ting. Sliter med å forstå at jeg er gravid jeg også, men det kommer vel :)

jeg er ikke så ofte kvalm men jeg er veldig sliten generelt, og trøtt. Også har jeg begynt å få litt hodepine pluss jeg kjenner det strekker i magen og lufta virker som den er kommet for å bli.. men noe bedre nå enn for to uker siden.

Back
Topp