Følelse på kjønn.

Har en av hver fra før av. Tror gutt denne gang

Har en av hver fra før. Hatt tydelig følelse på begge de første, men denne synes jeg er verre. Tenker lillebror, men ser for meg jente:p Spent etter TUL, kanskje det er klarere da:)

Gutt kanskje, kanskje mest fordi vi vil ha det,men sier ikke Neitakk til en nydelig jente heller!<3

Ingen følelse men pga samleie flere dager før eggløsning så tror jeg jente, ble mulig sett jente på tidlig ultralyd også. Så jeg er spent på OUL!

Gyn var usikker ene kontrollen på sykehuset men ene kunne være jente her.. har egentlig vært overbevist om jente fra jeg fant ut jeg var gravid.. følelsen er vel egentlig samme etter at det ble oppdaget at det var 2 stk inni der.. :woot: men kan jo være det er en av hver.. :confused005:angelic:

Følelsen av jente, men jeg har samme symptomene som jeg hadde med sønnen vår. Jeg tok også feil med han så her kan det bli det motsatte av det jeg sier uansett føler jeg. :laughing002

Sambo og min familie tror alle det blir jente, mens jeg tror det blir gutt, så blir spennende å se! Har OUL 20. desember, så tenkte å få JM til å skrive ned kjønn på noen lapper som puttes i konvolutt, også blir det julegave både til oss selv og besteforeldre :)

Vi har en følelse på gutt, men jeg er veldig usikker:) på TUL er jeg 13+0, er det noen som har fått vite kjønn allerede da?

Hadde ingen følelse på kjønn, men etter TUL i dag er jeg 99% sikker på at det er gutt :joyful: Han viste frem utstyret gledelig!

Ingen følelse egentlig, og allerede drømt om at det var først gutt og natta etter var det jente, så ikke godt å si

Hadde ingen følelse på forrige, og heller ikke denne gangen. Har 6,5 mnd på meg til å «kjenne etter» før fasiten kommer, så er spent på om det dukker opp noen følelse etter hvert :happy:

Back
Topp