følelse-kjønn

Jente tror jeg [:D] men blir jo selvfølgelig glad for en gutt til da [:D]

Fast bestemt på gutt[8D]

Jentefølelse denne gangen[:)]

Blir glad uansett da

har hatt meget sterk jentefølelse inntil nå, nå er den mer nøytral [:)] håper bare lille gullet vårt er friskt jeg, uansett kjønn [;)]

Overbevist om jente! [:D]

Hormontåka har kommet for fullt hos meg så det ene sekundet tror jeg jente, det andre en gutt[8D]
Total forvirring i den stakkars hjernen min om dagen, he he[:)]

Har guttefølelse! Men tar hva som helst jeg=)
Mamma har tvillingfølelse=P. haha. en av hver=P. (Forhåpentligvis slipper jeg det=P)

ORIGINAL: Jaybird

Mamma har tvillingfølelse=P. haha. en av hver=P. (Forhåpentligvis slipper jeg det=P)

hahaha gubben sier jeg skal ha tvillinger... hahahahahhha... vi får se om uke om han har rett...

har hatt følelse av jente hele tiden , vet ikke hvorfor for det er mitt første barn.
alle rundt meg sier gutt..... hmmm blir spennende uansett [:)][:)][:)]

jeg føler jente, sambo VEIT det blir gutt:P
Men helt ærlig aner jeg ikke:P
Så lenge alt er bra!:D

Jeg tror gutt [:D] Drømte i natt at det er en liten gutt der. Men blir spennenede å se på UL da [:)]

ORIGINAL: turteldue

ORIGINAL: Jaybird

hahaha gubben sier jeg skal ha tvillinger... hahahahahhha... vi får se om uke om han har rett...

Hva får ham til å mene dette? Litt synsk?=P. hehe. Jeg får også vite om en uke! Håper det bare er en hos meg, i hvertfall!

dagen jeg før jeg testet positivt så drømte jeg at det var blitt januar2011 var en kallender der..
og jeg satt der med ei lita jente:D

Drømte natt til i går at jeg var gravid tre ganger. og alle gangene ble det gutt^^.

gutt[:D]

Back
Topp