Følelse av kjønn ?

Mams23

Glad i forumet
Marsipanene 2019
Noen som har en følelse på hvilke kjønn dere får ? :)

Er jo tidlig, men hadde en utrolig sterk følelse med førstemann helt fra begynnelsen. :)

Ingen følelse. Føler meg ikke gravid en gang. Ingen symptomer. Kanskje jeg ikke tillater meg å «føle» før jeg vet det går bra denne gang.

Sist drømte jeg om en gutt før jeg visste at jeg var gravid, det fulgte meg gjennom graviditeten og jeg hadde en følelse av at det var en gutt, noe det var.

Denne gangen har det ikke vært noe sånt, så jeg er spent på å få vite det.

Har en følelse av at det er jente denne gangen også, uten at jeg helt kan sette fingeren på hvorfor.

Jeg har en liiiten følelse på jente, men vi får se om den følelsen endrer seg etter hvert [emoji4] Med førstemann hadde jeg en veldig sterk følelse av at det var en gutt og det stemte. Med nr to følte jeg at det var en jente og det stemte også, men jeg hadde ikke like sterk følelse da som med nr 1.

Jeg hadde en kjempe sterk følelse av at det var gutt med nr 1. Helt i fra begynnelsen. Og det stemte :) den gangen vi mistet hadde jeg ikke noe følelse, og tenkte mye på at jeg kunne miste... men denne gangen har jeg en veldig sterk følelse av at det blir en jente :) har heller ikke så mye følelse av at vi mister denne gangen. blir spennende å se. :)

Jeg hadde en kjempe sterk følelse av at det var gutt med nr 1. Helt i fra begynnelsen. Og det stemte :) den gangen vi mistet hadde jeg ikke noe følelse, og tenkte mye på at jeg kunne miste... men denne gangen har jeg en veldig sterk følelse av at det blir en jente :) har heller ikke så mye følelse av at vi mister denne gangen. blir spennende å se. :)

Sist mistet vi også og da hadde jeg det litt på følelse. Føler denne gangen er det helt annerledes, ordentlig trua på at dette går bra.

Kjønn har jeg ikke peiling på men har hatt en følelse lenge før jeg ble gravid at jeg kommer til å bli en guttemamma. Så blir spennende å se :)

Jeg tenker mer og mer at det er jente, men er fornøyd uansett så lenge den holder seg inne til nærmere mars!

Med første var jeg helt sikker på at det kom til å bli jente, og det ble det også. Med andre trodde jeg også at det skulle bli jente, men ikke like sterkt. Det ble jente det også. Denne gangen har jeg en veldig sterk følelse på at det er gutt. Blir spennende å se [emoji4][emoji173]

Med første som er gutt visste jeg det hele tiden, jeg ble spådd en gutt først da :Heartblue
Med nr to visste vi ikke kjønnet før fødselen, der var jeg frem og tilbake på følelsen av kjønn, ble spådd jente som nr 2 da og jammen ble det en jente :Heartpink
Nå er jeg usikker, har blitt spådd en jente til, så blir spennende og se, vet ikke om vi skal vite kjønnet heller :rolleyes:

Har litt trua på jente denne runda. Hadde følelse på gut nesten heile vegen sist, stemte det.

Ingen følelse egentlig. Følte jente sist, fikk gutt. Tror uansett jeg er en guttemamma, så kommer nok en gutt til [emoji28]

Back
Topp