Følelse av å være vondt-mett, men egentlig ikke mett

RuskiD

Betatt av forumet
Maiblomstene 2020
Påskeliljene 2022 ❤️
Heihei! Jeg har det nå slik at dersom jeg spiser 1 brødskive eller drikker 1 smoothie osv så får jeg følelsen av å ha spist 10 hamburgere.. Jeg føler meg vel egentlig sulten, men samtidig så er det den stramme metthetsfølelsen man får av å ha overspist seg ekstremt!.. Jeg må legge meg på siden eller stå på alle 4 for å la magen henge ned og avlaste for denne følelsen.. Noen andre som opplever dette? (litt vanskelig å forklare) :bag::shy:

Ja, merker noe av det samme! Skal veldig lite til for at det føles som at magesekken er full, mens jeg fremdeles er sulten.. Regner med det er fordi magesekken har mindre plass??

Akkurat samme her, får ned kun små måltider så føles det fullt ut, selv om jeg egentlig fortsatt er sulten. Regner med at det er fordi det begynner å bli trangt om plassen til magesekken, her har jeg også en liten en som pleier å begynne å sparke oppover mot mellomgulvet/ribbein/magesekk når jeg spiser.

Samme her!
Helt stappmett etter ett knekkebrød, nesten slitsomt:hilarious:

Samme her, føler meg stappmett etter en liten yoghurt til kvelds her nåo_O

Samme her! Hjelpes :sour: Får ikke sove hvis jeg har spist en normal middagsporsjon på normal tid. Da må jeg sitte i senga og rape og føle meg stinn i magen i flere timer. Lærer aldri av min egen feil heller, for det føles helt ulogisk at dette skal kunne skje etter for eksempel et glass smoothie :bored: kanskje det blir bedre etterhvert når magen kommer mer «ut». Eller kanskje det bare er sånn ut svangerskapet. Krysser fingrene for det første, for jeg vil gjerne legge på meg litt egentlig. Vanskelig å kose seg med mat når man blir vondt mett o_O

Spiste middag for 4 timer og er "stappmett" enda, men jeg er skrubb sulten alikevel. En veldig rar følelse. :P

Back
Topp