Føle skikkelig for å klage og skrike skikkelig høgt!!!!

Angel with baby

Elsker forumet
Ja da gjer eg altså!!!
Kom heim fra jobb etter over 30 hamburger bestillinger og ein ellers travel kveldsskift. Og noke av det første min "kjære" (han føles ikkje som noken kjære akkurat no!!!!) spør meg om er om eg er kjørbar, for ME va bedt på pizza, og dei hadde fest. så der har han lyst å gå..
Og eg seier til han at eg syns da e ein dårlig ide, for han ska ha besøk av ein tidlegere arbeidskollega lørdag til søndag og frua hans, som eg har så utrulig lite til overs for!! Eg syns da kjem til å bli nok festligheter i helga til at han trenger å gå på ein i dag og!![:@]

Men til tross for da så spør han IGJEN om eg e kjørbar hvis han går!!! OG eg sukker og seier "ja, eg e vel da. Men eg har så lite lyst!!" Så drar den tullingen opp mobilen og seier da e jo biler han kan ringe(les; taxi) Og eg syns at har han virkelig så lyst ska eg heller kjøre han, for da e unødvendig bruk av penger når me nett har bygd hus. Og han strålende fornøyd, pakker med seg øl, slår av musikken nede i kjelleren og kjem opp. Eg reiser meg opp, og viser på ALLE mulige måter at dette passer meg utrulig dårlig! Tar jakken fra stativet så da nesten ramler ned og setter meg i bilen.
Men gjøken kjem jo aldri!!!
Då står han på badet og "pynter" seg!!! gele i håret, og litt god duft!
Eg ser surt på han og spør om han ska brygge øl eller vinen sin før me kan kjøre, og han ser berre rart på meg, som han synst eg har sagt noke skikkelig teit!
Eg nekter å sei eit eineste ord på turen. Som tar kun 5 minutter, han spurde meg spørsmål som eg svarte surt på.
Trur du ikkje raringen ikkje forstod koffor eg va sur og sint??[:@]
Stoppa utforbi, og han spør om eg ska vera med inn!?! Og eg seier at "Nei, da har eg så lite lyst til, sida eg syns heile festen va ein dårlig idè for din del og!"
Og han berre "me kan snu no og kjøre heim igjen begge to atså." (i ein ok tone)
Men eg va så pass sur og sint at eg orka ikkje å ha han med meg heim igjen, for eg trengte skikkelig å vera for meg sjøl i ein times tid der eg kan vera sint for meg sjøl, uten å sei alt for mykje til han som eg ikkje meiner!!

ÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Mannfolk og den JÆ#U/%) ungkars trangen av og til!!!!!!!!!!!!!!! 

Skjønne du e sinte, men eg må le[;)]
Såg liksom for meg mannen din som et spørsmålstegn[:D]
Men, da va teit at han absolutt skulle på fest, han burde faktisk ha vore heima me deg, siden dåke får besøk av noken so eg forsto ikkje va heilt okei i måro(dag..)
Håpe du komme deg gjennom helge uten å ta livet av mannen din[;)]

Samboer leve heldigvis enda. Og ikkje minst, eg overlevde helga. Va så glad eg hadde jobbe helg, for då slapp eg å sitte der og late som eg liker dei!
Da e ok folk dette her, men klarer ikkje å like dei. Føle meg ikkje heime i deiras nærvær, og eg pleie no aldri å føle meg utilpass! (eller ka da heite)

Men han forstod heilt seriøst ikkje ka som va problemet! "Han gjorde jo dette heile tida!!!!"

I rest my case!!!

ORIGINAL: tiaengel

Samboer leve heldigvis enda. Og ikkje minst, eg overlevde helga. Va så glad eg hadde jobbe helg, for då slapp eg å sitte der og late som eg liker dei!
Da e ok folk dette her, men klarer ikkje å like dei. Føle meg ikkje heime i deiras nærvær, og eg pleie no aldri å føle meg utilpass! (eller ka da heite)

Men han forstod heilt seriøst ikkje ka som va problemet! "Han gjorde jo dette heile tida!!!!"

I rest my case!!!

Mannfolk[:@]
Kjenne eg desse folkena, forresten?

heheh må le litt!!!

vi kvinner må slutte å tror at vår mann skal skjønne hvorfor vi er sint, vi må slutte å vente på at de skal lese våre tanker, du skulle heller ha sagt det som det var, sagt at du var sliten og dermed svaret nei,.

jeg har funnet ut hvor lenge siden at jeg ikke kan bare vente at min mann skal forstå alt, jeg sier ting og tang rett ut. da blir det ingen misforståelser og ingen trenger å være unødvendig sint.

men men jeg har og vært i dine sko,

Back
Topp