Føle seg vell i gravid kroppen!

Lillero89

Blir kjent med forumet
I dag er virkelig dagen eg føle meg helt dritt. Liker ikke alltid og vere gravid, følelsen av og vere så mye større enn ellers er ubehagelig.

Så føles de som alle andre trives med og vere gravide. Får dårlig samvittighet for at eg noen dager glede Meg til svangeskapet er over! Slik eg kan få kroppen min tilbake.

Det var dagens sutre ord...

Håper alle får enn super helg;) ;)
 
Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for! Å vagge rundt i alt for stor kropp, springe på do i ett sett, ta på seg sokker og sko føles som å bestige Galdhøpiggen, sparking opp i ribbeina, dårlig nattesøvn osv. Nei, høygravid er ikke noe særlig stas. Jeg gleder meg sykt til å bli ferdig også.
 
I dag er virkelig dagen eg føle meg helt dritt. Liker ikke alltid og vere gravid, følelsen av og vere så mye større enn ellers er ubehagelig.

Så føles de som alle andre trives med og vere gravide. Får dårlig samvittighet for at eg noen dager glede Meg til svangeskapet er over! Slik eg kan få kroppen min tilbake.

Det var dagens sutre ord...

Håper alle får enn super helg;) ;)
Jeg syntes ikke det er noe å ha dårlig samvittighet for :Heartred
Jeg har nedtelling for fullt, like mye for å ikke være gravid som å treffe baby egentlig.
Er sliten og lei, har begynt å grine flere ganger denne uken fordi jeg er sliten og har vondt.
Har fått mye vann i kroppen i det siste som gjør at bekkenløsning har blitt verre (trodde ikke det gikk ann...) og må nå gå med krykker.
Får nesten ikke sove lengre på grunn av kynnere, tissing, urolige ben og bekkensmerter.

Vi får trøste oss med at det snart er over :Heartred
 
Jo takk! Etter 4 netter på sykehus me skyhøy feber, gallestein og noe som herjer i en egentli sliten gravidkropp så ønsker jeg bare og bli ferdig! Max utslitt serlig etter feberen!
 
I dag er virkelig dagen eg føle meg helt dritt. Liker ikke alltid og vere gravid, følelsen av og vere så mye større enn ellers er ubehagelig.

Så føles de som alle andre trives med og vere gravide. Får dårlig samvittighet for at eg noen dager glede Meg til svangeskapet er over! Slik eg kan få kroppen min tilbake.

Det var dagens sutre ord...

Håper alle får enn super helg;) ;)
Det er meningen at man skal bli dritt lei og å glede seg til å bli ferdig, jeg er sikker på det er innstallert i oss som en modningsmetode i seg selv :p
 
Jo takk! Etter 4 netter på sykehus me skyhøy feber, gallestein og noe som herjer i en egentli sliten gravidkropp så ønsker jeg bare og bli ferdig! Max utslitt serlig etter feberen!

Nei Off, de må vere toppen av kaken med alt! Går de bedre med deg? Ønsker deg masse god bedring :)
 
Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for! Å vagge rundt i alt for stor kropp, springe på do i ett sett, ta på seg sokker og sko føles som å bestige Galdhøpiggen, sparking opp i ribbeina, dårlig nattesøvn osv. Nei, høygravid er ikke noe særlig stas. Jeg gleder meg sykt til å bli ferdig også.


Godt det ikkje bare er meg! Sko som ikke passer. Godt de bare er noen uker igjen!
 
Liker som regel ikke å være gravid!
I begge svangerskap har jeg hatt hyperemesis og vond rygg, anemi, og denne gang slitt med veldig lavt blodtrykk:p
De gode periodene midt i svangerskapet har vært veldig korte, og jeg kjenner meg ikke igjen i denne "gravidgløden" mange snakker om:p

Nå er jeg snart 36 uker på vei, har mye kynnere, veldig vond symfyse, lavt blodtrykk... Det meste er et ork spør du meg.
Jeg er sååå glad for resultatet en graviditet fører med seg, men jeg er absolutt ikke en "god" gravid som nyter hvert sekund av tilstanden. For det er sinnsykt tungt fysisk og psykisk spør du meg:)
 
Liker som regel ikke å være gravid!
I begge svangerskap har jeg hatt hyperemesis og vond rygg, anemi, og denne gang slitt med veldig lavt blodtrykk:p
De gode periodene midt i svangerskapet har vært veldig korte, og jeg kjenner meg ikke igjen i denne "gravidgløden" mange snakker om:p

Nå er jeg snart 36 uker på vei, har mye kynnere, veldig vond symfyse, lavt blodtrykk... Det meste er et ork spør du meg.
Jeg er sååå glad for resultatet en graviditet fører med seg, men jeg er absolutt ikke en "god" gravid som nyter hvert sekund av tilstanden. For det er sinnsykt tungt fysisk og psykisk spør du meg:)


Høres ut som et veldig slitsomt svangerskap! Er ikkje mange ukene igjen nå! Da får man endelig glede for alt slite di siste mnd :) lykke til di siste ukene..
 
Høres ut som et veldig slitsomt svangerskap! Er ikkje mange ukene igjen nå! Da får man endelig glede for alt slite di siste mnd :) lykke til di siste ukene..

Takk! Jeg vet mange har det tyngre enn meg:)
Men syns det skal være lov å klage litt, selv om det er noe fantastisk kroppene våre gjør:)
Selv om det "bare" er f.eks ønsket om å få kroppen sin tilbake, så bør man kunne si at man er lei uten å få dårlig samvittighet. Det er jo store endringer vi går gjennom på kort tid:)

Masse lykke til selv! Og ikke ha dårlig samvittighet, tror det er mer normalt enn vi aner å føle seg lei. Gravid eller ei;)
 
Det er da ingenting å ha dårlig samvittighet for! Å vagge rundt i alt for stor kropp, springe på do i ett sett, ta på seg sokker og sko føles som å bestige Galdhøpiggen, sparking opp i ribbeina, dårlig nattesøvn osv. Nei, høygravid er ikke noe særlig stas. Jeg gleder meg sykt til å bli ferdig også.

Skriver under på denne! Er sykt ukomfortabel i min egen kropp nå for tiden. Føler meg IKKE fin i det hele tatt.
 
I dag er virkelig dagen eg føle meg helt dritt. Liker ikke alltid og vere gravid, følelsen av og vere så mye større enn ellers er ubehagelig.

Så føles de som alle andre trives med og vere gravide. Får dårlig samvittighet for at eg noen dager glede Meg til svangeskapet er over! Slik eg kan få kroppen min tilbake.

Det var dagens sutre ord...

Håper alle får enn super helg;) ;)
Har hatt det sånn hele tiden jeg. Synes kroppen er helt bedriten.... synes det finnes mange vakre gravidkropper der ute, men jeg føler bare ikke det andre føler om sin gravidkropp. Stor, tung, alt er vanskeligere å gjøre, klær som ikke passer helt og ikke noe med det... prøve å finne klær så man føler seg litt fresh da.. gravidklær er ofte stygge synes jeg, i alle fall når man er høy og har en stor kropp,... ikke alt som passer uansett da.
Nei... skal ikke være greit.
Er godt man ikke går gravid evig.
 
Back
Topp