Føle seg sexy igjen

LF<3

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
Mailykke <3
VIP
Februarhjertene2017
Jeg vet det er et teit tema å ta opp her egentlig, for gravide skal jo være fornøyd med kroppen sin. Dette er mitt tredje svangerskap, og det er ikke til å komme fra at det har bært preg på kroppen min. Før dette uplanlagte svangerskapet begynte jeg å føle meg litt attraktiv igjen, og var flink og trente regelmessig og var relativt sunn. Nå føler jeg meg som en sakkosekk, og er bare 6 uker på vei:( åssen skal jeg klare å føle meg sexy ovenfor mannen min senere i svangerskapet når jeg føler meg sånn allerede? Spør derfor dere her hva dere gjør, eller om dere har noe tips til hvordan jeg kan være litt sexy ovenfor han, slik at ikke gnisten forsvinner helt nå og senere i svangerskapet. Lysta på sex er der, men når jeg føler meg uattraktiv, så føles det nok sånn for han også tenker jeg :/

Ta på seg noe sexy undertøy og fresh deg litt opp (for din egen del).. Og kjenn på hvordan det føles.. ;-)

Det kunne vært meg som hadde skrevet det innlegget. Har to barn, litt uplanlagt gravid og akkurat nå når jeg hadde fått kroppen min tilbake.

Jeg skal være standhaftig og trene så mye som jeg makter og legen sa til meg at nå kunne jeg triksene for å miste vekt og holde vekt, så dette ville gå seg til etter fødselen. Men det er jammen urettferdig at mennene sin kropp ikke må gjennom noe, de trenger egentlig ikke å endre livsstil heller, bare fortsette som før.

Lykke til, vi klarer dette

Back
Topp