Føle meg som verdens verste mamma i dag!

Strikkesokk

Glad i forumet
Vetlegull må te doktaren og e derfor heima me meg i dag, men eg e IKKJE i form:( Ligg på sofaen og orka ingenting som helst! Sola skin ute, men han sit inne å ser tegnefilm fordi eg ikkje klara noko.. Ikkje ha eg noken som kan hjelpa meg i dag heller:( Mamma e på ferie, sambuaren min e på jobb, og kjem ikkje der ifrå, har tilogmed prøvd oldemora til gullet, men ho e opptatt i dag:( Håpte på vetlebroren min (som e 17) kunne hjelpa meg, men han sov når eg ringde han og gadd ikkje komma te meg, so då kjende eg at eg blei so sint at då fekk han berre vera :p Hormonell og kan du sei :p Spørst om me må ta oss ein tur å vekka han når me ha vore hjå doktaren, for slik kan ikkje gulle sitta heile dagen i sola :(

Måtte berre blåsa ut litt sia eg tykkje synd i både meg og gullet som må vera heima me ei slik mor i dag:( 

Du er jo ikke noen dårlig mor bare fordi du er i dårlig form og ikke orker noe i dag!!! Ofte syns jo ungene også at det bare er deilig å sløve en dag inne foran TV:) Faren kan vel leke med han etter jobb? :)

Tror du skal tenke deg om og se for deg hva verdens verste mor hadde gjort, jeg! For den dagen i dag tar han ingen skade av! Tror du han vil sitte i terapi om 20 og fortelle om den dagen mamma holdt meg inne en solskinnsdag???

Huff da.. skjønner du føler det sånn.. Jeg har dårlig samvittighet hver dag nå fordi lillegull er lange dage ri barnehagen når jeg er hjemme og er sykemeldt, og etterpå har jeg dårlig samvittighet fordi vi sitter inne, uansett vær... og tegnefilm går ofte på her nå om dagen.. Er bare rett og slett for dårlig..

Men husk at de tar ikke skade av det, det er bare en periode, og de er jo glade når de får se tv, og være inne med mamma <3 Det å være mamma er nok dessverre synonymt med å ha dårlig samvittighet, enten man har grunn til det eller ikke... 

Uff, ja e jo sant da de seie, skade tek han nok ikkje av da! I måro ska han i bhg igjen... Pappaen kjem nok ikkje heim før han ha lagt seg i dag, dei ha utrule mykje å gjera på jobb om dagen, so me må nok belaga oss på at han må jobba masse overtid framover og lange daga på minsten i bhg! :( No kom eldstemann heim frå pappaen sin og, men han e sopass stor at han kan reisa ut uten meg..  Også kan eg jo kryssa fingrane for at nokon av klassekameratane hans e heime so kanskje han kan leika litt me dei om dagane før skulen begynna igjen:) I tillegg so kan han ta me seg minsten ut litt, so får eg helle legga meg på solstolen ute å høyra litt ette dei.. (Minsten stikk av om han ikkje har nokon med seg:p)

Back
Topp