Føle meg like usikker som sist! Med ekle detaljer...obs

Mammatilprinsessene

Forelsket i forumet
Hvordan er formen deres damer??

Jeg syns kroppen kjennes så annerledes ut..
1. Har stikkninger i underlivet
2. Utfloden (verdens ekkleste ord, forresten..) har blitt forandret di siste 2dagene til "hvit aktig" men tyntflytende Ikke sopp.. (Tror jeg vertfall) syns også at lukten har forandret seg...
Det er ikke slimpropp.
3. Mye murring på kveldene og generellt ubehag ved symfysen.

Dette er 3 gangen, men føler meg like usikker! :/

2. Utfloden (verdens ekkleste ord, forresten..) har blitt forandret di siste 2dagene til "hvit aktig" men tyntflytende Ikke sopp.. (Tror jeg vertfall) syns også at lukten har forandret seg...
Det er ikke slimpropp.

Det der høres helt normalt ut!

Ting har forandret seg her også, stikker mye i underlivet, mer vondter i rygg, syns magen har sunket bittelitt, mer vann i kroppen. Syns utfolden har økt også, men ikke rar lukt eller kløe eller noe. Må bruke truseinnlegg hver dag nå :/

Her er det også mye likt.

Jordmor sa mini hadde festet seg.
Og føler det stemmer. For til tider når han beveger seg gjør det så utrolig vondt og det føles som han prøver å svømme ut :p om jeg da står når dette skjer synker jeg sammen :p
Akkurat som det røsker rundt i skambeinet ..
Men mye vondter i vente nå frem mot slutten.
Jeg er i uke 34.2. Husker jeg hadde mye murringer og slikt med nr 2 også. Men når det virkelig startet var jeg ikke i tvil. Så prøver å ikke kjenne så mye etter all den vondten :p

Her kjennes det som mini prøver å sprenge seg ut. Syns nok det begynner å bli trangt. 1 mnd igjen til termin. Tenk hvis han kommer 3 uker før, da er det jo bare 1 uke igjen :-)
OMG!!

Eller hvis jeg går over, da er det jo en evighet til... Sukk

Det er ikke slimpropp.

Mye av det samme her også. Er i uke 33 :)

Kan bare si meg enig i mye av det her. Korsryggen melder seg også på om dagen, pluss litt mer følsomme og vonde bryster som klør mer enn normalt. Kjenner absolutt at kroppen gjør seg mer klar for fødsel.
Det meste er vel normalt nå, så lenge ungen er aktiv og man ikke har sterke smerter må man vel holde ut i noen uker til :)
6 uker igjen for min del!

Her er det også mye likt.

Jordmor sa mini hadde festet seg.
Og føler det stemmer. For til tider når han beveger seg gjør det så utrolig vondt og det føles som han prøver å svømme ut :p om jeg da står når dette skjer synker jeg sammen :p
Akkurat som det røsker rundt i skambeinet ..
Men mye vondter i vente nå frem mot slutten.
Jeg er i uke 34.2. Husker jeg hadde mye murringer og slikt med nr 2 også. Men når det virkelig startet var jeg ikke i tvil. Så prøver å ikke kjenne så mye etter all den vondten :p

Hvordan merker du at baby har festet seg? sniker fra mai.

Hvordan merker du at baby har festet seg? sniker fra mai.
Tror det er vanskelig for oss å merke at babyen har festet seg, med mindre man kjenner etter selv når man ligger på ryggen (som jeg aldri ville turt å gjøre! :D)

Men det er som ts skriver, man kjenner det på hvordan babyen rører på seg og presset ned mot blæra/underlivet. Minien min ligger med hodet og bena samme sted, så kjenner godt all aktivitet der nede, da gjerne kombinert med at hun strekker ryggen/rompa opp mot ribbena. Au! :O

I dag har jeg hatt masse stikninger nederst i magen, kjennes ut som at hodet hans borrer seg vei nedover.. hogger til innimellom! Kjenner at ting endrer seg nå!

Slenger inn et "ekkelt" spørsmål til jeg, ang utflod ;)

Ikveld ble trusa plutselig klissvåt, gikk gjennom buksen og alt! Var ikke lenge siden jeg hadde tisset, og det luktet ikke urin. Er det vanlig at utfloden kan komme i slike mengder sånn plutselig? Føler jeg må gå og tørke meg hele tiden, men har ikke kommet mer av samme mengden...

Ikveld ble trusa plutselig klissvåt, gikk gjennom buksen og alt! Var ikke lenge siden jeg hadde tisset, og det luktet ikke urin. Er det vanlig at utfloden kan komme i slike mengder sånn plutselig? Føler jeg må gå og tørke meg hele tiden, men har ikke kommet mer av samme mengden...
Har forstått det som at dette kan skje med utflod, men at noen ønsker sjekke av at det ikke var fostervann.
For meg er det Tena truseinnlegg 24-7 uansett :-)

Det har skjedd med meg også så nå går jeg med truseinnlegg 24/7. Det er ikke noe morsomt når det skjer, kjennes ut som om man tisser seg ut :P

Back
Topp