føle meg ikkje gravid...hmmm

*Har fått en engel*

Glad i forumet
burde vell kanskje vært gla for det sånt sett... men savner det der LILLE tegnet på at det er noe på gang og noe som skjer...
men har jo ØMME pupper da.... men det kunne like gjerne vært mensensymptomer. og eg har mensen murringer. så eg går egentlig bare å venter på mensen, sjøl om eg nå har tatt 8 tester og den siste LYSTE : gravid 3+... så burde vell stole på det...

e så redd noe ska være galt...
flere som IKKJE føler eller merker noe? e det normalt?
eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh, e eg heeelt teit nå?
BEKYMRET HØNEMOR??? eg??? neida..... :(

Merker ikke stort jeg heller, så begynner å tvile på at jeg er gravid noen ganger. Men det er helt normalt å ikke kjenne symptomer som det er å kjenne de. Så du kan ta det helt med ro, de kommer plutselig, uten at du aner det så er de der [:D]

du er ikke alene om å føle det sånn i hvert fall.
jeg har ikke en symptom på at jeg er gravid, merker jeg er litt småredd.. skulle gjerne hatt noen tegn på at jeg virkelig var gravid..men, vi får heller tenke positivt å være glad for at vi er friske.. men skjønner veldig godt åssen du har det..
klem til deg[:)]

Nå har jeg akkurat testet positivt da så merker ikke så mye enda...

Men i det forrige svangerskapet mitt følte jeg nesten ikke noe de første 12 ukene... Følte at jeg garantert kom til å miste. Men så i uke 12 kom det så til de grader... Med kvalme og oppkast og bekkenløsning og det hele[8D] Kan si jeg angra litt på at jeg hadde klaga .. hehe

Vet ikke om dette var til noe hjelp, men jeg tror hvertfall du kan ta det heeeeelt med ro [:D]

Tusen takk for kommentar Bina :)))) eg e blit tveldig sånn for tiden at eg planlegger godt for tiden. eg e VOLDSOM på å ta huset og vaske og rydde og styre på her nå for hver dag eg e helt fin i formen. for tenker litt på at PLUTSELIG e det slutt.... og då e det greit å ha det reint her .... men huff.... vil brae ha en LITE tegn..

kanskje dumt å be om det sånt sett. PLUTSELIG må eg bite meg sjøl i ræven på at eg har sagt det, og så ligger eg strak flat ut og e MØKK dårlig i flere mndr :))) hehehe...

Det er først de siste dagene at jeg har merket noen symptomer. Kvalmen har meldt sin ankomst[:@] Du skal ikke bekymre deg i det hele tatt[:)] Enten så kommer symptomene før du aner det, eller så er du en av de heldige som får et helt problemfritt svangerskap. Håper det siste[:D]

Tusen takk alle sammen... føler meg litt bedre nå og slapper LITT mer av :))))
Håper jo på at alt går kvalmefritt for seg, men pittelitt symptomer kan få lov å komme.. hihihi... men sant nok, så e det greit å slippe.... så lenge alt e bra og at rumpetrollet vårt trives, vokser og har det bra så ska vi være fornøyd :)

bør vell kanskje nyyyyte dette så lenge eg kan . man vet jo aldri når/om det smeller ;)

søta... alle mine symptomer kan jeg forklare bort.
jeg føler meg lite gravid. ENESTE er at jeg har masse positive tester.

som mange sier her  så er både det ene og det andre normalt:) men husk å tenk positiv oppe det hele og :)

Merker heller ingenting. Det gjorde jeg ikke sist heller! Bare være glad for at vi er friske og raske[:)]

Merker heller ikke så mye, men har ømme pupper, veeeeldig trøtt og litt småkvalm [:-]

Er du ikke litt trøtt engang? Da er du jo ekstremt heldig da!![;)]

ORIGINAL: Ønsker en engel

e så redd noe ska være galt...
flere som IKKJE føler eller merker noe? e det normalt?
eeeeeeeeeeeehhhhhhhhhhhhh, e eg heeelt teit nå?
BEKYMRET HØNEMOR??? eg??? neida..... :(

Vet akkurat hvordan du har det, hadde faktisk tenkt å skrive inn et innlegg på det selv i dag... [8D] Men jeg synes å huske at jeg ikke hadde noe særlig symptomer forrige gang heller. Sterkere smerter den gangen, da, men de er sikkert svakere nå fordi livmoren min allerede er ganske tøyd... [;)] I forrige svangerskap kunne jeg kanskje ha litt antydninger til morgenkvalme når jeg var tom i magen, og så var jeg veldig bilsyk. Men ikke nå, ennå hvertfall. Eneste symptomene jeg har er litt mensmurringer nå og da, og såre og mørkere brystvorter. Og så kjenner jeg at brystene mine vokser! (Jippi!!) De har blitt så små etter 19 mnd med amming, så jeg gleeder meg til jeg får ordentlig gravid-størrelse! [:D]

Vi bør vel egentlig bare prise oss lykkelige over at vi slipper unna! [:)]

Hold deg fast til det sikreste tegnet du har, mensen er borte og testene lyser gravid mot deg. Hvis du er så bekymret tror jeg faktisk at jeg hadde bestilt en time til ul. Er jo ikke noe stas å gå rundt å være så redd hele tiden!

Men har heller ikke så masse symptomer, varierer jo fra sv.skap til sv.skap. [:)]

ORIGINAL: Mollå

Merker heller ikke så mye, men har ømme pupper, veeeeldig trøtt og litt småkvalm [:-]

Er du ikke litt trøtt engang? Da er du jo ekstremt heldig da!![;)]

nei eg finnes ikkje trøtt.. ikkje mer enn vanlig i alle fall.... :S så ja, heldig sånt sett, men nærvøs. ja kanskje eg burde prøvd å fått en tidlig UL for å få tryggheten eller å få bekreftelse på at det er noe :( :) alt ettersom....

Jeg hadde mer symptomer rundt IKM enn nå egentlig.  
I dag har jeg følt meg bare helt vanlig. Eneste jeg kjenner nå er litt vondt i korsryggen. 

Når kan man høre hjertelyd egentlig? Jeg har veldig lyst til å høre denne så fort det går an.

Back
Topp