Føle mæ så flott!

Fuvi25

Elsker forumet
D her e litt film-klisje, kasnkje , men æ føl mæ virkelig vakrere enn noen gang før! D e bære sykt! Har eksem i ansiktet, pga kan ikkje bruke allergimedisin, pga eksem kan æ jo heller ikkje sminke mæ no særlig, vekta har økt litt, men alt d spille ingen rolle! Æ må speile mæ heile tida! Si t kjæresten min: se på mæ, e æ ikkje fin???
I morgest tok æ på joggebuksa og stor t-skjorte, og når æ så mæ i speilet tenkte æ seriøst: HerreGUD, kor søt æ va nu!!!
Av og t strutte æ ekstra med magen før at folk ska se kor flott æ e!
E d teit? Eller e d flere som har d sånn?
Må nu flire av mæ sjøl, da...[:)]

sånn skal det være vettu! kjempefint at du føler deg vel og bra! nydelig mage du hadde. Hold på den følelsen[:D]

Takker og bukker!

så flott at du føler deg slik!sånn skal det være[:D]

Glimrende attitude![:D]

[:D]Jeg synes det er befriende å høre at du er fornøyd og stolt jeg! Personlig synes jeg at gravide kvinner er utrolig vakre og spesielle! Mannen min fortalte at noen på jobben hans hadde sagt at det vakreste i verden var gravide kvinner og fulle fiskebåter (han jobber i et rederi, så der er mange gamle fiskere...)[;)]

ORIGINAL: lenemor

[:D]Jeg synes det er befriende å høre at du er fornøyd og stolt jeg! Personlig synes jeg at gravide kvinner er utrolig vakre og spesielle! Mannen min fortalte at noen på jobben hans hadde sagt at det vakreste i verden var gravide kvinner og fulle fiskebåter (han jobber i et rederi, så der er mange gamle fiskere...)[;)]

Skal være enig med Kollegaene til mannen din. Gravide kvinner er helt nydelig å se på. De er vakre uansett hvordan klær de har på seg.

Men dessverre har jeg ikke samme synet på meg selv. Føler meg veldig tjukk og fæl.

Men syntes det er fint at du Ser slik på deg selv. Det er jo kjempe positivt.
STÅ PÅ[:)]

Jeg vet akurat hvordan du føler deg!! Har aldri følt meg så fin som når jeg gikk gravid, fikk en utrolig selvtillitt[:D]

Men så sa også alle at jeg så utrolig godt ut da[:)]

Back
Topp