føle mæ ikke attraktiv

takk tessa[:)] kjempe hyggelig å få snakket med deg.. sorry hvis jeg belasta deg for mye med problemene mmine.. deilig å få snakket ut.... [:)] og takk for "lån" av tråd sicaa[;)]
 
Belasta meg, nei! Du fortalte jo bare noe som hang sammen med det siica opplever for tida. Noe ingen gravide egentlig burde trenge å føle. Ikke når man bærer på ett av de største undere man kan tenke seg. og er ikke en mann i stand til å se det, da er det jo jævli synd for ham. For det finnes nok av dem som ser det.
 
Jeg føler meg også som dritt! Tårene sitter løst hver gang jeg forbi speilet.. Trives ikke med den nye kroppen i det hele tatt! Samboern derimot synes jeg er så sexy som jeg aldri har vært før.. Å er kjempe flink til å fortelle meg det..
 
jeg følte meg sikkelig udigg når jeg gikk gravid, men nå som jeg ser tilbake på bildene så synes jeg nå at jeg aldri har sett bedre ut enn da[:D]

er det ikke det ene så er det det andre, blir man noen gang fornøyd?
 
ORIGINAL: bast

Jeg er heldig da.........får min samboer syns jeg er blitt så sexy og søt.....han ser hele tiden på meg og klemmer masse og sier hele tiden at han syns jeg er fantastisk og at han er så glad jeg er moren til hans barn[:D]
Tror også han blir ekstra tent av at jeg er gravid, samtidig er han litt redd for å skade babisen ved sex......så søt atte........


Sånn har jeg det og. Og det er sånn ALLE burde få ha det når de er gravide. herregud, Bast, jeg tror vi ( og de andre som har tilsvarende menn)får ta noen av genene fra våre menn og drive litt genmanipulering, sånn at flere kan få den mannen de fortjener. En som vet å verdsette det kroppen hennes går gjennom og som er like med på alt som skjer, som er i stand til å vise omsorg og bekymring overfor evt plager, samtidig som de koser seg over alle forandringene med kroppen hennes og henne. Som kan få henne til å føle seg så nydelig og sexy som hun faktisk ER i denne tiden.
Jeg blir helt frustrert og fortvila over at det er så mange duster der ute. (Sorry til dere som faktisk lever med en sånn dust, men få banket inn i skalllen på de dette her,da!)
 
nei, det skal han ikke ha, men han har jo sex med meg en gang i mnd så jeg kan da ikke se så ille ut[:)]
 
Back
Topp