Prinsessea
Forelsket i forumet
Har noen her hatt føflekk kreft? Googlet bilder av det nå,jeg har en slik føflekk de viser på bildene...Fikk pluselig helt noia nå
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: prinsessecarina
Skal ringe legen med en gang de åpner i morgen..Den er brun,men sort inni,,,Er det unormalt?
ORIGINAL: BambinoLukas
Skal ringe legen med en gang de åpner i morgen..Den er brun,men sort inni,,,Er det unormalt?
Jeg har ikke noe greie på det så tør ikke å svare deg på det. Lykke til i morgen ihvertfall. [:)]
ORIGINAL: Diddij
Jeg har en sånn en på ryggen...også er den ujevn...fikk beskjed om å fjerne den før jeg ble 18, er nå 22 og har enda ikke fjernet den...kanskje på tide??[8|]
ORIGINAL: Diddij
Jeg har en sånn en på ryggen...også er den ujevn...fikk beskjed om å fjerne den før jeg ble 18, er nå 22 og har enda ikke fjernet den...kanskje på tide??[8|]
aner eg en hypokonder her eller er det noe grunn til at du halveis skriver testamentet nå?
Hehe jaaa[:)] prøver å få time i morgen,kan jo gi update på hva han mener...Sånn tilfelle...Håper den er godartet..sitter her med de dødstankene..huff