"Fødte" i natt jeg...

lillesøsterellerbror

Elsker forumet
Juli13-jentene
Jeg drømte jo så klart. Men d startet med at jeg skulle slappe litt av i badekaret etter en sliten dag, var ikkje lenger i svangerskapet i drømmen enn ka eg e nå. Snart 16 uker. Men uansett... Begynte å blø å kjenne litt vondt, så plutselig trykketrang. Fikk tak i ambulanse, men endte opp med å ta imot helt selv rett før ambulansen kom. En fantastisk liten.... (var en fullvokst baby:-)) Ja, tror dere ikke jeg våknet før jeg fikk vite hva d var.. Så irritert der jeg lå.. Hehe... Men kjente på følelsen jeg husker fra jeg fikk vesla opp på magen. Å begynte å glede meg veldig til å møte den lille i magen...:-) glede meg stort til å kjenne bevegelser å bli kjent med den vesle inni der:-) å faktisk litt til fødselen.. Er jo vondt. Men et lite mirakel å få bli me på:-)

Flere drømmere?

Sent from my ST18i using BV Forum

Så koselig da :) har ikke hatt noen babydrømmer enda ;) kanskje det kommer etterhvert ;)

Så koselig drøm da :)
Nei har ikke hatt noen drømmer enda som har omhandlet baby/fødsel.
Men hadde mareritt om at noen stjal "babyen" min (min lille mammadalt av en herlig liten ett år gammel Parson Russel Terrier) :(

Drømte at jeg fødte for en ukes tid siden. Var ganske merkelig, for selve fødselen husket jeg ingenting av da jeg fikk en gutt på str med en 5 mnd baby på magen etterpå. Har likevel fremdeles jentefølelse, så blir spennende å se hva ultralyden sier om 4 uker. :)

jeg drømmer også fødsler :) ikke bare min egen men andres også :)

Kjenner jeg ble kjempe spendt.. Men også litt urolig.. Alt går liksom så fort når di først har kommet ut.. Den babyen jeg har hjemme nå på 104cm og str 27 i sko er liksom blitt så stor selv om d er mammas lille baby:-)

Sist sv.sk drømte jeg hele tiden at jeg gikk glipp av fødselen min.. Og hadde derfor en sterk følelse på ks (noe det ble).. I natt drømte jeg at jeg fødte en STOR jente (type 10kg og på størrelse med storesøster som er 1år ;) ) Men jeg fikk føde vaginalt og fikk "babyen" på brystet etterpå.. og best av alt, det gjorde nesten ikke vondt ;) Jordmor bare sto å så på at denne svære ungen kom ut ;) oh myy.. for en fantasi ;) Så nå håper jeg at jeg er sanndrømt og at dette betyr at jeg får føde og får babyen opp på brystet etterpå ;) (trenger ikke være så stor da ;) )

Jeg har ikke hatt noen fødedrømmer enda. Men hadde ikke så mange sist heller. :)

For en herlig drøm! :)

Jeg er heldigvis ikke sanndrømt, ettersom jeg for noen uker siden drømte at jeg ventet trillinger. Det hadde egentlig vært fire, men den ene hadde ikke greid seg. Litt stresset da jeg våknet opp og tenkte TRILLINGER!!! o_O

Ikke hatt noen fødedrømmer enda. Men i forrige sv.skap drømte jeg mye. Blandt annet at jeg fødte hybelkaniner, dette var natten etter vi hadde hatt en storrengjøring på bua.. der var det noen hybelkaniner kan man trygt si, og resultatet ble at tre, selvfølgelig verdens fineste hybelkaniner, ble født samme natt:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Ikke hatt noen fødedrømmer enda. Men i forrige sv.skap drømte jeg mye. Blandt annet at jeg fødte hybelkaniner, dette var natten etter vi hadde hatt en storrengjøring på bua.. der var det noen hybelkaniner kan man trygt si, og resultatet ble at tre, selvfølgelig verdens fineste hybelkaniner, ble født samme natt:p

Sent from my GT-I9300 using BV Forum

Hahaha:-) d må ha vært noen vakre hybelkaniner:-):-)

Back
Topp