Fødte i lufta!!

Lilla Gumman

Forumet er livet
Septembermødre <3
Septemberlykke 2016
Jeg begynte få vondt i ettermiddag, men det var ikke som veer, mer konstant vondt med ujevne smertetopper, så jeg tenkte luft eller modning. Det ble imidlertid fort såpass vondt at jeg ba samboer ringe føden, selv om jeg ikke var sikker på hva det var. Slet som fy og jordmor hørte på lyden visstnok at dette kom til å gå fort. Bor 2,5 time unna sykehuset. Ble plukka opp av ambulanse og ble etter ca en halvtimes kjøring møtt av ambulansehelikopter og jordmor. Hadde da 9 cm og de bestemte seg for å ta sjansen på å fly inn. Vannet gikk på tur inn i helikopteret og like etter at vi hadde kommet i lufta, kom trykketrangen. Var umulig å snakke sammen der oppe, men var heldigvis jordmora jeg har gått til i svangerskapet som kom og hun leste meg godt, så kort tid etter hadde jeg lillemor på brystet!!

Hun ble litt kald og måtte ha litt pustehjelp i lufta, men kom seg av seg selv like etter landing. :)

Nå skal vi bare nyte!!! <3

Jeg begynte få vondt i ettermiddag, men det var ikke som veer, mer konstant vondt med ujevne smertetopper, så jeg tenkte luft eller modning. Det ble imidlertid fort såpass vondt at jeg ba samboer ringe føden, selv om jeg ikke var sikker på hva det var. Slet som fy og jordmor hørte på lyden visstnok at dette kom til å gå fort. Bor 2,5 time unna sykehuset. Ble plukka opp av ambulanse og ble etter ca en halvtimes kjøring møtt av ambulansehelikopter og jordmor. Hadde da 9 cm og de bestemte seg for å ta sjansen på å fly inn. Vannet gikk på tur inn i helikopteret og like etter at vi hadde kommet i lufta, kom trykketrangen. Var umulig å snakke sammen der oppe, men var heldigvis jordmora jeg har gått til i svangerskapet som kom og hun leste meg godt, så kort tid etter hadde jeg lillemor på brystet!!

Hun ble litt kald og måtte ha litt pustehjelp i lufta, men kom seg av seg selv like etter landing. :)

Oi, dramatisk :o men så flott det gikk bra til slutt :)
Gratulerer så mye, kos dere ❤️

WOW, snakker om "flying start"!! Gratulerer så mye❤

Oi! Gratulerer så mye <3

Gratulere så masse! Og for en historie. Gøy (siden det endte godt).

I helsiken!!! :D
GRATULERER så masse først og fremst! For en utrolig historie. Glad alt gikk bra! Og godt du ble møtt med jordmor siden det var en bekymring du hadde hvis du gikk over tiden! ♡ Nyyyt tiden!! Stoor klem

Bra det gikk godt :) Gratulerer :)

Å hei for en fødsel:-) gratulere med gullet❤

Oi haha. Gratulerer så mye :)

Litt av en fødsel det :) Gratulerer så mye :Heartred

Det blir litt av en historie og fortelle når den lille vokser opp. ;) Gratulerer så mye! ❤

Wow, snakker om å gjøre en bemerket entre! Denne har en fremtid i luftfartsbransjen :D

Haha så morro å lese :D fantastisk!:D gratulerer så masse :D

Back
Topp