Fødte I do!!!

• Trådstarter Trådstarter Blue Angel
  • Opprettet Opprettet
Tror det i mange tilfeller er snakk om fornektelse..

Jeg tror ikke noe på at de ikke vet at de er gravide. Det er helt klart fornektelse.

Hadde ikke mensen her blitt borte hadde vi nok ikke funnet det ut før langt ut i uke 20 eventuelt senere.
Skjønner derfor godt at man kan gå lenge uten å vite det.
Ser man på i didn't know i was pregnant så skjønner man jo fort hvorfor noen ikke legger merke til det

Har lagt merke til at slike fødsler alltid har gått ganske raskt og smertefritt, typ 10 min liksom. Hvis de har like problemfrie svangerskap skjønner jeg jo at de ikke merket noe, bortsett fra å ha en helt hard mage full av en bevegende baby :o At man ikke oppdager det før uke 20-25 og kanskje 30 ok. Men de siste 10 ukene skjønner jeg ikke at går an.

Det er nok ikke alltid det. Har man menstruasjon som normalt, er kraftig fra før å okke legger på seg noe særlig så skjønner jeg godt de ikke tror de er gravide
Jeg er kraftig (40kg for mye) og la ikke noe særlig på meg,men kjente jo bevegelse i fra uke 17 ca..så jeg har vansker med å skjønne at d går ann..

Jeg tror ikke noe på at de ikke vet at de er gravide. Det er helt klart fornektelse.

Rart å si slikt uten å faktisk vite... Jeg visste ingenting før LANGT ut i svangerskapet med første. Og nei du, det var ingen fornektelse.....

Har også en vennine som ikke var synslig gravid før uke 35, null mage og ingen vektoppgang, men hun viste hun var gravid og kunne vare kjenne spark om hun la seg ned og virkelig kjente etter. Så JO det er mulig.

Jeg fant det ikke ut før jeg var 4,5 mnd på vei så det er fult mulig ;) Var ikke fornektelse! Hadde jo aldri vært gravid før, så tenkte ikke på det. Men når jeg ser tilbake på det i ettertid så burde jeg ha skjønt det tidligere, var bare ikke i mine tanker :)

Rart å si slikt uten å faktisk vite... Jeg visste ingenting før LANGT ut i svangerskapet med første. Og nei du, det var ingen fornektelse.....

Har også en vennine som ikke var synslig gravid før uke 35, null mage og ingen vektoppgang, men hun viste hun var gravid og kunne vare kjenne spark om hun la seg ned og virkelig kjente etter. Så JO det er mulig.
Helt enig med deg

Mye mulig det finnes visse unntak, selv om det høres veldig merkelig ut. Husker en episode av dr.Phil en gang, så var det med ei ung jente som påstod hun ikke visste at hun var gravid og fikk helt sjokk da hun plutselig fødte. Foreldrene hadde skjønt at det var noe og spurte om hun var gravid, men hun nektet for det. Så ble det vist et familiebilde hvor denne jenta hadde den store gravidmagen. Altså, hva gir du meg.... Jenta var i fornektelse og foreldrene var dumme.

Mye mulig det finnes visse unntak, selv om det høres veldig merkelig ut. Husker en episode av dr.Phil en gang, så var det med ei ung jente som påstod hun ikke visste at hun var gravid og fikk helt sjokk da hun plutselig fødte. Foreldrene hadde skjønt at det var noe og spurte om hun var gravid, men hun nektet for det. Så ble det vist et familiebilde hvor denne jenta hadde den store gravidmagen. Altså, hva gir du meg.... Jenta var i fornektelse og foreldrene var dumme.

Ok. Flere eksempler på folk som hverken var i fornektelse eller dumme. Inkl meg.... Alle svangerskap er forskjellige, noen merker aldri liv, noen merker liv fra uke 15, noen legger på seg og er enorme, andre har knapt mage... Så veldig individuelt dette her.

Ok. Flere eksempler på folk som hverken var i fornektelse eller dumme. Inkl meg.... Alle svangerskap er forskjellige, noen merker aldri liv, noen merker liv fra uke 15, noen legger på seg og er enorme, andre har knapt mage... Så veldig individuelt dette her.
Noen går 9 mnd uten å merke en eneste bevegelse?

Back
Topp