Fødte du med sokker på?

• Trådstarter Trådstarter Moderator Heidi
  • Opprettet Opprettet
M

Moderator Heidi

Guest
Jeg gjorde ikke det, for jeg hadde ikke på meg sokker siden det var sommer.

Hadde på sokker, helt til vannet gikk. Hadde hvite ankelsokker som plutselig ble våte og grønne :-p jordmoren kom dagen etter på og spurte om jeg ville ha igjen sokkene, eller om hun skulle kaste dei :-p måtte le litt, og bosset ble en fin ting:)

Nei. Etter igangsetting om dagen så startet riene om natten og da hadde jeg kun sånn sykehusskjorte på. :P

Sent from my iPhone using BV Forum

Nei det hadde jeg ikke siden jeg hadde vært i badekaret for smertelindring:p

Nei, ingen av gangene.

Hmmm, d husker jec faktisk ikke :rolleyes:

Sent from my GT-I9070 using BV Forum mobile app

1 fødsel nei, 2 fødsel hadde jeg hvite ankelsokker. Det var helt tilfeldig, og jordmora lo av at de faktisk var like hvite etter at fødselen var vel overstått... :p

Nei, jeg sto under riene og da rant det både blod, vann og tiss(jeg hadde null kontroll over trykket under riene) så jeg aner faktisk ikke når sokkene forsvant, men jeg kom vertfall hjem med bare 1 av dem :P

Jeg håper jeg kan ha sokker på!! Får helt noia vis noen rører føttene mine når jeg ikke har sokker på.. Ikke for jeg er kilen, men fordi jeg syns det er så ekkelt!! Får angst!!! Hjelpe å ha sokker på! Vis jeg skal være redd for at noen skal røre føttene mine kommer jeg til å bli tullete :p

Nei, går aldri med sokker om sommeren. :)

Klarer ikke huske om jeg hadde sokker på eller ikke.. Men tror kanskje det. Om de ikke ble tatt av før de trillet meg avgårde for å ta KS. Hadde sokker på på fødestua i alle fall :p

Back
Topp